آئی سی سی ایوارڈ: کوئی پاکستانی کرکٹرنامزد نہیں کیا گیا -
The news is by your side.

Advertisement

آئی سی سی ایوارڈ: کوئی پاکستانی کرکٹرنامزد نہیں کیا گیا

دبئی:آئی سی سی نے سالانہ ایوارڈز کے لئے کھلاڑیوں کو شارٹ لسٹ کرلیا۔ پاکستان کا کوئی کھلاڑی ایوارڈ کیلئے نامزد نہیں کیا گیا۔ جبکہ محمد حفیظ آئی سی سی ون ڈے ٹیم میں جگہ بنانے میں کامیاب رہے۔

آئی سی سی ایوارڈز کے لئے چار ممالک کے کھلاڑی نمایاں ہیں۔ سال کے بہترین کرکٹر آف دی ائیر میں جنوبی افریقہ کے اے بی ڈولئیرز، مچل جونسن، اینجلو میتھیوز اور کمار سنگاکارا کو نامزد کیا ہے۔

ون ڈے کرکٹر کیلئے جنوبی افریقہ کے کوانٹن ڈی کوک، اے بی ڈولئیرز، ڈیل اسٹائن، بھارت کے ویرات کوہلی کو شاٹ لسٹ کیا گیا ہے۔ ٹیسٹ کرکٹر آف دی ائیر میں آسٹریلیا کے مچل جونسن، ڈیوڈ وارنر، سری لنکا کے اینجلو میتھیوز اور کمار سنگاکارا شامل ہیں۔

پاکستان کا کوئی بھی کھلاڑی ایوارڈز کی کیٹگریز میں نامزد نہیں کیا گیا۔ ایمرجنگ کرکٹر آف دی ائیر کے ایوارڈ کے لئے ون ڈے کی تیز ترین سینچری بنانے والے نیوزی لینڈ کے کورے اینڈرسن مضبوط امید وار ہیں۔

بھارت کے بھونیشور کمار نے آئی سی سی پیپلز چوائس ایوارڈ جیت لیا۔ آئی سی سی نے سال کی بہترین کھلاڑیوں پر مشتمل ون ڈے ٹیم کا بھی اعلان کردیا۔ پاکستان کے محمد حفیظ ون ڈے ٹیم میں جگہ بنانے میں کامیاب رہے۔

ٹیسٹ ٹیم میں کوئی پاکستانی کرکٹر شامل نہیں کیا گیا۔ ایوارڈز کے فاتح کھلاڑیوں کے ناموں کا اعلان چودہ نومبر کو کیا جائے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں