site
stats
اہم ترین

آف اسپنرسعید اجمل کا بولنگ ایکشن درست قرار

چنائی : آئی سی سی نےسعید اجمل کابالنگ ایکشن قانونی قراردےدیا،چنئی کےکوچز کی کلین چٹ، سعید اجمل کہتےہیں ورلڈ کپ کے لئے تیار نہیں سیلکٹرز نےبھیجا توجاؤں گا۔

تفصیلات کے مطابق آئی سی سی نےپاکستانی آف اسپنر سعیداجمل کا ایکشن قانونی قراردیدیاہے، اس حوالے سےسعید اجمل نے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ورلڈکپ کیلئےتیارنہیں ہوں اگر سیلکٹرز نے بھیجا تو ضرور جاؤں گا۔

جبکہ پی سی بی کے چیئرمین شہریار خان کا کہنا ہے کہ قوانین کے مطابق سعید اجمل ورلڈکپ نہیں کھیل سکتے، کوئی انجری ہوئی تو ہی سعید کو زیر غور لایا جاسکتا ہے۔

سعید اجمل کی مشکلات ٹل گئیں۔ سعید اجمل ایک بار پھر بیٹسمینوں کی گلیاں اڑائیں گے۔ بیٹسمینوں کے لئے خوف کی علامت اجمل نئے ایکشن کے ساتھ ایکشن میں دکھائی دیں گے۔

اور دوسرا ، تیسرا کے ذریعے ایک کے بعد دوسرا پویلین بھیجیں گے۔دوسرا کے موجد سابق پاکستانی آف اسپنر ثقلین مشتاق کی پانچ ماہ کی کوششیں رنگ لے آئیں۔

چنئی کی بائیو میکنک لیب نے سعید اجمل کو کلین چٹ دے دی۔ اجمل کی دوسرا، کیرم اور تیز گیندیں قانون کے حد میں آگئیں۔ سعید اجمل کا بولنگ ایکشن ٹیسٹ چوبیس جنوری کو چنئی میں ہوا تھا۔ جس میں ان کے بازو کا خم پندرہ ڈگری کے اندر آگیا ہے۔

آئی سی سی کا کہنا ہے کہ اجمل انٹرنیشنل کرکٹ میں بولنگ کرسکتے ہیں۔ ون ڈے کی عالمی رینکنگ میں اجمل کا پہلا نمبر ہے۔ ٹی ٹوئنٹی میں انہیں سب سے زیادہ وکٹیں لینے کا اعزاز بھی حاصل ہے۔

کلین چٹ کے بعد قوم کو خوشیاں تو ہیں مگر ورلڈ کپ میں پاکستانی جادوگر کے ایکشن میں نہ ہونے کا دکھ بھی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top