اداکارہ سنی لیون اپنے شوہر ڈینیئل ویبر کے ساتھ جلوہ گر ہونگی -
The news is by your side.

Advertisement

اداکارہ سنی لیون اپنے شوہر ڈینیئل ویبر کے ساتھ جلوہ گر ہونگی

ممبئی: بالی ووڈ کی مشہور اداکارہ سنی لیون اب جلد ہی اپنے شوہر ڈینیئل ویبر کے ساتھ نئی فلم ’ڈینجرس حُسن‘میں جلوہ گر ہو رہی ہیں۔

دونوں میاں بیوی کی پہلی بالی ووڈ فلم ’ڈینجرس حْسن ‘کے فلم سازوں نے گزشتہ دنوں اس فلم کی پہلی جھلک بھی جاری کی ہے جس میں یہ جوڑا ایک گرما دینے والے سین میں ہے، ڈینئیل اور سنی اس فلم میں عشقیہ جذبات سے بھرپور انداز میں دیکھے جائیں گے۔

اس کے ساتھ ہی سنی کے شوہر ڈینیئل ویبر بھی ہدایتکار دینش تیواری کی ہارر تھرل فلم ڈنجرس حسن کے ذریعے اپنا ڈبیو کرنے جا رہے ہیں۔

ڈینیل ویبر کااس بارے میں کہنا ہے کہ بالی وڈ میں کام کرنا انکے لئے بہت ٹف ہے لیکن ان سب میں انکی بیوی سنی نے انکی بہت مدد کی ہے، وہ ہر چیز کے بارے میں انہیں گائیڈ کرتی ہیں۔

ڈینیل کا کہنا ہے کہ انکا خواب تھا کہ وہ اداکاری کریں جو اس فلم کے ذریعے پورا ہو رہا ہے، فلم ڈنجرس حسن کی عکس بندی جاری ہے جیسے اسی سال منظر عام پر لانے کا امکان ہے۔

بالی ووڈ میں  فلم جسم 2  میں کامیابی پانے والی بےبی ڈول نے فلم راگنی ایم ایم ایس میں  بھی اپنے جوہر خوب دیکھائے، جبکہ فلم راگنی ایم ایم ایس کے گانے بے بی ڈول نے سنی لیون کی شہرت کو چار چاند لگادئیے ہیں۔

واضح رہے کہ حال ہی میں دیئے گئے ایک انٹرویو میں سنی لیون نے کہا تھا کہ کچھ فنکار اب بھی ایسے ہیں جو میرے ساتھ کام کرنے پر رضامند نہیں ہوتے، میرے پس منظر کی وجہ سے انہیں خوف آتا ہے اور انہیں لگتا ہے کہ میرے ساتھ سکرین شیئر کرنا ان کے کیریئر کے لئے نقصان دہ ہو سکتا ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں