site
stats
عالمی خبریں

ارجنٹائن: ہیلی کاپٹر تصادم میں مشہور اولمپیئن سمیت 10 جاں بحق

بیونس آئریس /پیرس: ارجنٹائن میں رئیالٹی شو کی شوٹنگ کے دوران دو ہیلی کاپٹر آپس میں مشہور اولمپیئن سمیت 10افراد جاں بحق ہو گئے۔

غیرملکی خبر رساں ادارے کے مطابق شمالی ارجنٹائن کے پہاڑی علاقے لایروجا میں دو ہیلی آپس میں ٹکرا کرتباہ ہوئے گئے جس کے نتیجے میں دس افراد ہلاک ہوئے ہیں ۔

مقامی میڈیا کاکہناہے کہ ہیلی کاپٹرز میں میڈیا نمائندوں کو رئیلٹی شو کی عکسبندی کے لیے لے جایا جا رہاتھا کہ ہیلی کاپٹر حادثے کا شکا رہو گیا۔

ہلاک ہونے والوں میں پرائیوٹ ٹی وی چینل ٹی ایف ون کے لیے رئیالٹی شو ڈروپڈ کی ریکارڈنگ کرنے والی کمپنی اے پی ایل ٹی وی پروڈکشن کے عملے ارکان بھی شامل ہیں، ٹی وی چینل ٹی ایف ون نے بھی ہلاکتوں پر افسوس کا اظہار کیا ہے۔

فرانس کے کے صدر فرینکوس ہولینڈ نے ایک بیان میں کہا کہ فرانسیسی باشندوں کی ہلاکت پر گھرا صدمہ ہوا ہے ۔

رئیالٹی شو ڈروپڈ میں مختلف افراد کو جنگل میں چھوڑ دیا جاتا ہے جہاں سے وہ اپنی اسکلز کا استعمال کرکے آبادی تک پہنچتے ہیں۔

صوبہ لاریجوائن کے پولیس چیف کی جانب سے بتایا گیا ہے کہ حادثے میں دونوں ہیلی کاپٹرز کے پائلٹس سمیت کوئی بھی شخص زندہ نہیں بچ سکا ہے۔

واضح رہے کہ 57 سالہ فلورینس آرتھوڈ کشتی رانی میں 90 کی دہائی میں متعدد ایوارڈز اپنے نام کیے تھے۔

  تیس سالہ الیکزس ویسٹائن نے باکسنگ کے مقابلوں میں 2005 میں میڈیٹیرین گیمز سونے کا تمغہ جیتا تھا، 2008 میں بیجنگ اولمپک میں تانبے کے تمغے کے حقدار ٹہرے تھے جبکہ 2010 میں ماسکو میں یورپین چیمپئین شپ میں انہوں نے چاندی کا تمغہ جیتا تھا۔

 پچیس سالہ کیمیل مفات 2012 کے لندن اولمپکس میں 400میٹر کی فری سٹائل سوئمنگ میں گولڈ میڈل حاصل کیا تھا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top