The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد :انقلاب مارچ کے شرکاء خیابان سہروردی پر موجود

اسلام آباد : ڈاکٹر طاہر القادری کی قیادت میں انقلاب مارچ خیابان سہروردی میں موجود ہے ،خیابان سہروردی پر موجود انقلاب مارچ کے پر جوش متوالوں کا کہنا ہے کہ انقلاب تو آگیا ہے۔

پاکستان عوامی تحریک کے کارکنان جو انقلاب لانے کے لئے بےقرار ہیں، انکا کہنا ہے کہ انقلاب تو آگیا ،جب تک نواز حکومت کا خاتمہ نہیں ہوگا، ہم بھی یہیں رہیں گے، انقلاب مارچ کے شرکاء کا کہنا ہے کہ دو دن کا مسلسل سفراور سختیاں بھی انقلاب ما رچ کے شرکاء کا کچھ نہ بگاڑ سکے، ہم تھکے نہیں، جذبے جوان ہیں۔

انقلاب مارچ میں شریک لوگوں نے  کہا کہ قائد طاہر القادری پر بھروسہ ہے وہ کبھی بھی کرپٹ حکمرانوں کا ساتھ نہیں دیں گے ،ڈھول کی تھاپ پر رقص اور سہانے موسم نے انقلاب لانے پر تلے ہوئے لوگوں کے جذ بے ترو تازہ کر دئیے۔

پی اے ٹی کے رہنما ڈاکٹر رحیق عباسی کا کہنا ہے کہ طاہرالقادری کارکنوں کےدرمیان موجودہیں ملک میں انقلاب لاکر رہینگے، جگہ تاخیرسےدی گئی ہے، تاریخی جلسہ کرکے انقلاب کی موجوں کو تیز کردیں گے جبکہ جلسہ گاہ میں انتظامات زوروشورسے جاری ہیں۔

خیابان سہروردی پر جلسے سے ڈاکٹر طاہر القادری سمیت پی اے ٹی کے رہنما خطاب کریں گے۔ اور اپنے اگلے لائحہ عمل کا اعلان کریں گے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں