اسلام آباد دھرنوں میں 5سے 6دہشتگرد شامل ہوگئے ہیں ، وزارتِ داخلہ -
The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد دھرنوں میں 5سے 6دہشتگرد شامل ہوگئے ہیں ، وزارتِ داخلہ

اسلام آباد:حساس اداروں کی جانب سے وزارتِ داخلہ کو بھیجی گئی رپورٹ کے مطابق پاکستان عوامی تحریک اور پاکستان تحریکِ انصاف کے دھرنوں میں دہشتگرد شامل ہوگئے ہیں۔

اسلام آباد میں پاکستان تحریکِ انصاف اور عوامی تحریک کے دھرنوں میں دہشت گردوں کی موجودگی کی اطلاع پر سیکورٹی الرٹ کردی گئی ہے جبکہ ریڈزون کے اطراف میں اضافی نفری تعینات کردی گئی ہے۔

حساس اداروں نے وزارتِ داخلہ کو دہشتگردوں کی گفتگو سے آگاہ کردیا ہے، رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ خیبر پختونخوا کے دہشتگرد پاکستان عوامی تحریک اور تحریک انصاف کے دھرنوں کو بڑا نقصان پہنچانا چاہتے ہیں۔

تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی نے سیاسی جرگے سے ملاقات کے میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ وزارتِ داخلہ ماحول خراب نہ کرے،  مذاکرات کے دوران اس طرح کی جملے بازی سے اجتناب کیا جائے تو بہتر ہے۔

اےآروائی نیوز کے نمائندے اظہر بن کریم کے مطابق چھ دہشت گرد جن کا تعلق صوبہ خیبر پختونخواہ سے بتایا جارہا ہے، دونوں دھرنوں میں داخل ہوچکے ہیں اور وہ دونوں دھرنوں میں دہشت گردی کی  بڑی واردات کرنا چاہتے ہیں۔

سرکاری ٹیلی ویژن کے مطابق تحریک ِ انصاف اورعوامی تحریک کی جانب سے دیئے گئے دھرنوں کی انتظامیہ کو مطلع کردیا گیا ہے کہ انٹیلی جنس ذرائع  سے موصول ہونے والی مصدقہ اطلاعات کے مطابق دھرنوں میں ممکنہ طور پر دہشت گردی کی بڑی کاروائی ہوسکتی ہے اوراس میں کالعدم تنظیم کے ملوث ہونے کے شواہد بھی موجود ہیں، حساس اداروں نے یہ معلومات ٹیلی فون کالز کے ذریعے حاصل کی ہیں۔

واضح رہے کہ پاکستان عوامی تحریک اور پاکستان تحریک ِ انصاف کی جانب سے اسلام آباد میں جاری دھرنوں کو تین ہفتے سے زائد وقت گزرچکاہے ، دھرنوں کی حفاظت کے لئے دونوں جماعتوں نے اپنے کارکنان پر مشتمل کمیٹیاں بھی تشکیل دی ہوئی ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں