اسلام آباد: نواز شریف مستعفی ہوکرالیکشن کرائیں، عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد: نواز شریف مستعفی ہوکرالیکشن کرائیں، عمران خان

اسلام آباد : پاکستان تحریک انصاف کے چیئرمین عمران خان لاہور سے آزادی مارچ کی قیادت کرتے ہوے چالیس گھنٹے میں اسلام آباد ہپہنچے ہیں اور یہاں پہنچتے ہی انہوں نے کارکنوں سے خطاب کیا اور مطالبہ کیا کہ نواز شریف مستعفی ہو کر الیکشن کروائیں۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ شریف برادران نے ملک میں بادشاہت قائم کر رکھی ہے ملک کو حقیقی آزادی ملنے تک یہا ں سے نہیں اٹھیں گے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہم پر جمہوریت کو ڈی ریل کرنے کا الزام لگایا جارہا ہے لیکن اس ملک میں جمہوریت ہوگی تو ڈٰی ریل ہوگی۔

انہوں نے کہا کہ مجھے خط کے ذریعے حکومت نے مطلع کیا کہ پنجابی طالبان حملہ کر سکتے ہیں ان کا یہ بھی کہنا تھا کہ گجرانوالہ میں گلو بٹوں نے پولیس وین میں چھپ کر حملہ کیا۔

عمران خان کا کہناتھا کہ دھاندلی کی انتہا ہو گئی ہے پنجاب میں لاکھوں بیلٹ پییر جعلی چھپوائے گئے تحریک انصاف دھاندلی کے الیکشن کو کبھی قبول نہیں کرے گی

انہوں نے یہ بھی کہا کہ انصاف ملنے کا کوئی طریقہ نظر نہیں آرہا تھا اس لئے سڑکوں پر آنا پڑا اور اب انصاف لئے بغیر نہیں جائیں گے۔

عمران خان نے وزیر اعظم نواز شریف کو سہہ پہر تک کی مہلت دتے ہوئے تین بجے سہ پہر سے وزیراعظم کےمستعفی ہونے تک دھرنا دینے کا اعلان کردیا ہے۔

انہوں نے نواز خاندان کی کرپشن کی داستانوں کو دہراتے ہوئے کہا کہ یہ لوگ عوام پر حکومت کرنے کے اہل نہیں ہیں اور اب تحریک انصاف ہی نیا پاکستان بنائے گی۔

انہوں نے یہ بھی کہا کہ ان کسی کا بھی خوف نہیں ہے کیونکہ خوف انسان کو غلام بنادیتا ہے نیا الیکشن ضرورہوگا نیا وزیر اعظم بھی آئے گا اور نیا پاکستان بن کر رہے گا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں