The news is by your side.

Advertisement

اسلام آباد: آرٹیکل245کے تحت آج سے فوج تعینات

اسلام آباد :آج سےسیکورٹی کی ذمہ داری فوج سنبھالےگی، آئین کے آرٹیکل دو سو پینتالیس کے تحت پہلے مرحلے میں تین سو پچاس جوان تعینات کیے جائیں گے۔

وفاقی دارلحکومت اسلام آباد میں آئین کے ارٹیکل دو سو پینتالیس کے تحت فوج کی تعیناتی کا عمل شروع ہوچکا ہے، وزارت داخلہ کے مطابق یہ اقدام اسلام آباد میں قیام امن کے لیے ہیں، فوج کی تعیناتی کے پہلے مرحلے میں تین سو پچاس جوان ڈیوٹی پر معمور ہونگے جبکہ تین سو پچاس جوان سول انتظامیہ کے ساتھ مشاورت کے بعد ریڈزون اور تمام حساس ترین مقامات پر تعینات کیے جائیں گے۔

مارگلہ کی پہاڑیوں اور اسکے اطراف فوج کے جوان پہلے سے تعینات ہیں، اطلاعات کے مطابق فوج کو سینڈ بائے رکھا گیا ہے، جو ضرورت پڑنے پر ضلعی انتظامیہ کی دراخوست پر چند منٹ میں اپنی پوزشن سنبھال سکتی ہے۔

رات کے اوقات میں شاہراہ دستور اور ریڈ زون پر فوج کے جوان امن گشت کرسکتے ہیں، دوسری طرف نواز شریف کے مخالفین نے فیصلے کی مذمت کی ہے، ان کا خیال ہے کہ یہ فیصلہ عمران کے حکومت مخالف احتجاج کو روکنے کی منصوبہ بندی ہے جبکہ وزیر داخلہ چوہدری نثار کا کہنا ہے کہ فوج کی تعیناتی کا کوئی سیاسی مقصد نہیں ہے، آپریشن ضرب عضب کے دوران کسی بھی ممکنہ ردعمل سے بچنے کے لیے فوج کو تعینات کیا جارہا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں