The news is by your side.

Advertisement

اسماعیلی ایک پُرامن اور عالمگیر جماعت ہے، پرنس کریم آغا خان

پیرس: اسماعیلی مسلمانوں کے روحانی پیشوا پرنس کریم آغا خان نے کراچی میں بس حملے پر گہرے دکھ کا اظہار کیا۔

اسماعیلی برادری کے رہنماء پرنس آغاخان نے افسوسناک واقعہ پر گہرے دکھ اور افسوس کا اظہار کیا، ان کا کہنا تھا کہ ایک پُرامن جماعت کے لوگوں پر حملہ معاشرے میں تشدد کی عکاسی کرتا ہے۔

پرنس آغا خان کا کہنا تھا کہ اسماعیلی ایک پرامن اور عالمگیر جماعت ہے،جو دنیا کے مختلف ممالک بشمول اسلامی ممالک میں دیگر مذہبی و نسلی گروہوں کے ساتھ ہم آہنگی سے رہ رہی ہے۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ اسماعیلی برادری پر حملے کے محرکات فرقہ وارانہ یا سیاسی ہوسکتے ہے، انہوں نے کہا کہ میری دعائیں حملے میں جاں بحق اور زخمی افراد کے ساتھ ہے۔

اس سے قبل گزشتہ روز اسماعیلی جماعت کے سربراہ پرنس کریم آغا خان نے کراچی بس پر ہونے والی فائرنگ کے واقعے کی شدید مذمت کی تھی۔

آغا خان کا کہنا تھا کہ ’’ اسماعیلی ایک پُرامن برادری کا حصہ ہیں جو کہ دنیا بھرمیں دوسری مذہبی برادریوں اور نسلی گروہوں کے ساتھ پرامن بقائے باہمی کے تحت رہ رہی ہے لہذا ان پراس طرح کا حملہ سمجھ سے بالاترہے۔

واضح رہے کہ کراچی کے علاقے صفورہ چورنگی پر اسماعیلی کمیونٹی کی بس کو روک کر مسلح افراد نے اندھا دھند فائرنگ کردی تھی، جس کے نتیجے میں 43 افراد جاں بحق جبکہ متعدد زخمی ہوگئے تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں