site
stats
اہم ترین

اعتزازنےحقائق کوتوڑمروڑکرپیش کیا، فاروق ستار

کراچی: ایم کیو ایم کے رہنماء ڈاکٹر فاروق ستار نے کہا ہے کہ اعتزاز احسن کے بیان سے لگتا ہے کہ وہ خورشید شاہ کا مقدمہ لڑ رہے ہیں،اعتزازا حسن کا بیان خود عدم برداشت کی عکاسی کرتا ہے۔

پیپلز پارٹی کے سینیٹر اعتزاز احسن کے بیان پر ہنگامی پریس کانفرنس میں شدید رد عمل دیتے ہوئے رابطہ کمیٹی کے ممبر فاروق ستار کا کہنا تھا کہ چودھری اعتزاز احسن نے آج حقائق کو توڑ مروڑ کر پیش کیا۔ ڈاکٹر فاروق ستار کہتے ہیں کہ اعتزاز احسن کے بیان سے ان کی ذہنیت کا اندازہ ہوتا ہے،اعتزاز احسن کا بیان بھی تحقیر آمیز اور متعصبانہ ہے۔ ہمیں روادرای اور برداشت کا سبق پڑھانے والے اعتزاز احسن کا بیان عدم برداشت کی عکاسی کرتا ہے۔

فاروق ستار نے کہا کہ اعتزاز احسن بیگانے کی شادی میں عبداللہ دیوانے کا کردار ادا کر رہے ہیں، اعتزاز احسن کا بیان بھی ہماری دل آزاری کے برابر ہے، انہوں نے کہا کہ اعتزازاحسن خورشید شاہ کو صیح ثابت کرنے اور مہاجروں میں چور ڈاکو ڈھونڈنے کے بجائے پیپلز پارٹی کی صوبائی حکومت کا جائزہ لیں، جو کرپشن مافیا کی سرپرستی کر رہی ہے۔

فاروق ستار نے کہا کہ جلد ایم کیو ایم پیپلز پارٹی کی صوبائی حکومت کی کرپشن، قومی خزانے کو لوٹنے کے حوالے سے وائٹ پیپز بھی شائع کرے گی، پیپلز پارٹی جمہوریت کے نام پر تجوریاں بھرنے کا عمل ترک کرے ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top