الطاف حسین کا سندھ میں مارشل لاء لگانے کا مطالبہ -
The news is by your side.

Advertisement

الطاف حسین کا سندھ میں مارشل لاء لگانے کا مطالبہ

لندن :ایم کیوایم کے قائد الطاف حسین نے اےآروائی نیوز سے خصوصی گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ سندھ میں امن وامان کے لئے مارشل لاء لگانےکامطالبہ کرتےہوئے کہا کہ کراچی میں بڑھتی ہوئی ٹارگٹ کلنگ پر وزیرِاعلیٰ سندھ فوری مستعفی ہوں۔

الطاف حسین نے سندھ میں مارشل لاء لگانے کا مطالبہ کیا اور کہا کہ سندھ میں امن کیلئے وزیرِاعظم مارشل لاء لگانے کا اعلان کریں،وہ اس سلسلے میں صدر مملکت سے باقاعدہ درخواست کریں کیوں کہ دہشت گرد معصوم شہریوں کو ہر روز قتل کررہے ہیں اور ملک کو 70 فیصد ریونیو فراہم کرنے والے شہر کا کوئی پرسان حال نہیں ہے۔

انھوں نے کہا کہ مارشل لاء نہیں لگانا تو شہریوں کو اسلحہ لائسنس جاری کیے جائیں۔

الطاف حسین نے کہا کہ محلہ کمیٹیوں کو حفاظت کے اجازت نامے جاری کیے جائیں، ہرمحلے میں بیریئرز لگانےکی اجازت دی جائے، نااہلی پر وزیراعلیٰ سندھ فوراً مستعفی ہوں۔

شہر میں ہلاکتوں کے لئے جواب دینے کے لیے کوئی نہیں، ایک طرف آپریشن ضرب عضب کامیابی سے جاری ہے تو دوسری طرف دہشت گردوں کے ہاتھوں کراچی  بے گناہ شہریوں کے قتل عام میں اضافہ ہو رہا ہے۔

یاد رہے کہ متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے اس سے قبل بھی ملک میں مارشل لاء لگانے کا مطالبہ کرتے ہوئے کہا تھا کہ جنرل راحیل شریف دو سال کے لئے ملک کی باگ ڈور سنبھال لیں، ملک میں سو بار مارشل لاء لگا ہے ایک بار اور لگا دیا جائے، فوجی عدالتوں کے قیام سے بہتر مارشل لاء کا نفاذ ہے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں