site
stats
پاکستان

الطاف حسین کا شکوہ ، قائم علی شاہ کا جواب شکوہ

کراچی : ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین نے شکوہ کیا ہے کہ آصف زرداری اور وزیراعلٰی قائم علی شاہ نے ان کا ٹیلی فون نہیں اٹھایا۔

 ایم کیوایم کےقائد نےکہا کہ وزیراعلٰی سندھ ضعیف العمری کےباعث میری بات نہیں سمجھ سکے، جس پرانہوں نے فون رکھ دیا، الطاف حسین بعد میں فون ملاتے رہے لیکن قائم علی شاہ نے فون نہیں اٹھایا۔

 الطاف حسین نے کہا کہ آصف علی زرداری کو بھی دو ٹیلی فون نمبروں پر متعدد بار فون کئے لیکن وہاں کسی نے فون نہیں اٹھایا، الطاف حسین کا کہنا تھا کہ سندھ میں آگ لگی ہوئی لیکن قائم علی شا ہ اور آصف علی زرداری کا غیر ذمہ دارانہ رویہ افسوسناک ہے ۔

دوسری جانب وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ نے جواب شکوہ دیتے ہوئے کہا کہ مصروفیت کے باوجود الطاف حسین کا فون اٹھایا ، ان کا کہنا تھا کہ الطاف حسین فون پر جذباتی لگ رہے تھے۔

انہوں نےکہا کہ میٹنگ چھوڑ کرالطاف حسین کا فون سنا لیکن انھوں نےجذبات میں فون رکھ دیا،جبکہ ان کا کہنا تھا فون الطاف حسین کی جانب سے رکھا گیا۔

بعد ازاں متحدہ قومی موومنٹ رابطہ کمیٹی لندن کے ارکان کا ہنگامی اجلاس منعقد ہوا جس میں پیپلزپارٹی کے شریک چیئرمین آصف علی زرداری اور وزیراعلیٰ سندھ سید قائم علی شاہ کے غیرذمہ دارانہ رویہ کی سخت ترین الفاظ میں مذمت کی گئی ۔

 

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top