The news is by your side.

Advertisement

الطاف حسین کی عمران خان اور طاہر القادری سے دھرنے موخر کرنے کی اپیل

کراچی: الطاف حسین نے عمران خان اور طاہرالقادری سے دھرنے مؤخر کرنے کی اپیل ہے، سینیٹر رحمان ملک نے ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین سے ٹیلی فونک رابطہ کیا۔

الطاف حسین کا کہنا ہے کہ دھرنے مؤخر کرکے سیلاب زدگان کی مددکی جائے ،تحریک انصاف وعوامی تحریک اپنی ٹیمیں ریلیف کے کاموں کیلئے بھیجیں، الطاف حسین کا کہنا ہے کہ مطالبات کیلئے ناچ گانے اورتفریح کرنا ان کے ضمیر کیخلاف ہے،اس سے قبل رحمان ملک نے ٹیلی فون کرکے حق پرست اراکین اسمبلی کے استعفے واپس لینے پر الطاف حسین کا شکریہ کیا اور کہاکہ اگر یہ فیصلہ نہ ہوتا تو ملک میں سیاسی بحران مزید بڑھ سکتا تھا۔

انہوں نے سیاسی بحران کے خاتمے کیلئے الطاف حسین کی کاوشوں کو سراہا اور بات چیت کے جاری عمل میں ایم کیوایم کے نمائندوں کو شرکت کی دعوت دی۔ الطاف حسین کا کہنا تھا کہ سیاسی معاملات افہام وتفہیم اور بات چیت سے حل کیے جائیں، اس وقت مسلح افواج شمالی وزیرستان میں تاریخ کی مشکل ترین جنگ میں مصروف ہے ، سرحدوں پر کشیدگی میں اضافہ ہورہا ہے ، پنجاب میں طوفانی بارشوں اور سیلابی ریلوں سے شدید جانی مالی نقصان ہوا ہے، الطاف حسین نے سندھ حکومت سے اپیل کی کہ صوبہ سندھ میں ممکنہ طوفانی بارشوں اور سیلابی ریلوں سے تحفظ کیلئے ہنگامی بنیادوں پر اقدامات کیے جائیں۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں