The news is by your side.

Advertisement

الطاف حسین کے مسئلے پر وزیرِداخلہ نے تحقیقات کے احکامات دیئے،سرتاج عزیز

اسلام آباد :مشیر خارجہ سرتاج عزیز کاکہنا ہے کہ ایم کیو ایم کے قائد الطاف حسین کے مسئلے پر وزیرِ داخلہ نے تحقیقات کرنے کے احکامات دیئے ہیں۔

اسلام آباد میں افغانستان کانفرنس سے خطاب کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مشیر خارجہ سرتاج عزیز کا کہنا تھا کہ برطانوی حکومت کو الطاف حسین سے متعلق تمام کیسز کے حوالے سے پاکستان اعتماد میں لے گا۔

مشیر خارجہ کا کہنا تھا کہ الطاف حسین کا معاملہ وزارتِ داخلہ کا معاملہ ہے، انکا مزید کہنا ہے کہ وزیرِ داخلہ نے برطانوی ہائی کمیشن سے الطاف حسین کے مسئلے سے متعلق رابطہ کیا ہے۔

یاد رہے کہ گزشتہ روز وزیرِ داخلہ چوہدری نثار کی برطانوی ہائی کمشنر فلپ بارٹن سے پنجاب ہاؤس میں ملاقات ہوئی تھی، جس میں متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین کے خلاف ثبوت اوردیگر تفصیلات برطانوی ہائی کمشنر کے حوالے کردیں۔

ملاقات کے دوران چوہدری نثار نے رینجرز کی جانب سے متحدہ کے قائد کے خلاف رینجرز کی جانب سے درج کرائی گئی ایف آئی کی نقل ، ایم کیو ایم کی متنازعہ سرگرمیوں پر رینجرز کی جانب سے مرتب کردہ رپورٹ اور ایم کیو ایم کے مرکز اور الطاف حسین کی رہائش گاہ نائن زیرو پرچھاپے کے دوران برآمد کیا گیا اسلحہ اور مفرور افراد کی گرفتاری تفصیلات پرمبنی مکمل رپورٹ فلپ بارٹن کے حوالے کی گئیں۔

واضح رہے کہ پاکستان اور برطانیہ کے درمیان انسدادِ دہشت گردی کا معاہدہ موجود ہے اوراسی معاہدے کی بناءپر پاکستانی حکومت کی جانب سے انتہائی سخت ردعمل کا مظاہرہ کیا گی

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں