site
stats
اہم ترین

الیکشن کمیشن کا اپنی ہی ویب سائٹ پر جاری رپورٹ سے اظہارِلاتعلقی

اسلام آباد: الیکشن کمیشن بوکھلاہٹ کا شکار ہوگئی اپنی ویب سائٹ پر جاری کی گئی جائزہ رپورٹ سے لاتعلقی کا اظہارکردیا، جائزہ رپورٹ میں الیکشن دوہزار تیرہ میں بڑے پیمانے پر بے ضابطگیوں کا اعتراف کیا گیا ہے۔

الیکشن کمیشن نے گزشتہ روز اپنی ویب سائٹ پر ایک جائزہ رپورٹ میں انتخابات میں سنگین بے ضابطگیوں کا اعتراف کیا، اب ترجمان الیکشن کمیشن کا کہنا ہے کہ جائزہ رپورٹ عالمی اور ملکی مبصرین کی سفارشات پر مشتمل ہے اور عام انتخابات سے متعلق حقائق نامہ انتیس ستمبر کو پارلیمانی کمیٹی میں پیش کیا جائیگا۔

ریٹرننگ افسران کے کردار سے متعلق فیکٹ شیٹ تیار کی جارہی ہے، بیلٹ پیپر کی چھپائی اور سیاہی کا معاملہ بھی فیکٹ شیٹ میں شامل کیا جائیگا، ایک روز قبل جاری جائزہ رپورٹ میں بتایا گیا تھا کہ عام انتخابات میں آئین کے آرٹیکل باسٹھ اور تریسٹھ کا اطلاق درست طریقے سے نہیں ہوا۔ ہر ریٹرننگ افسر اپنے اپنے طریقے سے ان آرٹیکلز کا اطلاق کیا۔ نیب، نادرا، ایف بی آر اور سٹیٹ بینک نے الیکشن کمیشن کو مکمل معلومات فراہم نہیں کیں۔

رپورٹ کے مطابق کئی امیدواروں کو مناسب چھان بین کے بغیر ہی کلیئر کر دیا گیا۔ اب الیکشن کمیشن نے اس رپورٹ سے لاتعلقی کا اظہار کر دیا ہے۔ الیکشن کمیشن کی جانب سے لاتعلقی کے باوجود یہ جائزہ رپورٹ تاحال اس کی ویب سائٹ پر موجود ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top