The news is by your side.

Advertisement

امریکا، یورپ میں برفباری اور بارشیں،کرسمس کی رونقیں ماند

امریکہ اور یورپ میں برفانی طوفان اور تیز بارشوں نے کرسمس کی خوشیوں کو ماند کردیا، مختلف واقعات میں پندرہ ہلاک اور ہزاروں گھر بجلی سے محروم ہوگئے۔

امریکا، برطانیہ اور فرانس میں برف کے طوفان اور بارشوں نے کرسمس کی خوشیاں ماند کر دیں، لاکھوں افراد بجلی سے محروم ہیں جب کہ مختلف حادثات میں پندرہ افراد ہلاک بھی ہوگئے، شدید برفباری نے ہر چیز کو اپنی لپیٹ میں لے رکھا ہے۔

امریکا میں برفباری کے باعث تین لاکھ ستر ہزار گھروں کو بجلی کی فراہمی معطل ہے، سات ہزار سے زائد پروازیں تاخیر کا شکار ہیں، برطانیہ میں نوے میل فی گھنٹا کی رفتار سے چلنے والی ہواؤں کے باعث متعدد گھروں کو نقصان پہنچا اور ڈیڑھ لاکھ افراد کو بجلی کی فراہمی معطل ہوگئی۔

 کینیڈا میں بھی برف کے طوفان کے باعث گھروں کی بجلی معطل رہی، فرانس اور برطانیہ میں موسلادھار بارشوں کے باعث سڑکیں زیر آب آگئیں اور ٹریفک کا نظام درہم برہم ہوگیا، کرسمس منانے کے لیے ٹرین اور فضائی سروس استعمال کرنے والے ہزاروں مسافر سخت پریشانی کا شکار ہیں۔

ٹرینوں اورجہازوں کی آمدورفت تاخیر کا شکار ہے، فرانس میں بھی طوفان کے باعث درخت جڑ سے اکھڑ گئے، بجلی کی فراہمی معطل ہوگئی اور سڑکیں زیر آب آگئیں، برطانوی محکمہ موسمیات کے مطابق آئندہ ہفتے بھی مزید برف باری اور بارشیں متوقع ہیں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں