The news is by your side.

Advertisement

امریکی فوج نے دہشتگردوں کے خلاف پاکستان کی کامیاب حکمتِ عملی کا اعتراف کرلیا

واشنگٹن : امریکی فوج نے دہشتگردوں کے خلاف پاکستان کی کامیاب حکمتِ عملی کا اعتراف کرلیا پاک فوج نے بلا امتیاز دہشت گردوں کے خلاف کاروائیاں کیں۔

امریکی چیف آف سٹاف کےعہدے کیلئے نامزد جنرل جوزف ڈنفورڈ نے سینٹ کی آرمڈ سروسز کمیٹی کو بتایا کہ پاک فوج کے قبائلی علاقوں میں جاری آپریشن سے دہشتگرد گروہوں کو نقصان پہنچا ہے۔

جنرل جوزف کا کہنا تھا کہ پاکستان نےالقاعدہ سمیت ایسے تمام گروہوں کیخلاف کاروائی کی۔ جو افغانستان میں امریکا کیلئے خطرہ تھے، انھوں نے اعتراف کیا کہ اشرف غنی کے اقتدار میں آنے سے پاک افغان تعلقات میں نمایاں بہتری آئی ہے۔

جنرل ڈنفورڈ کا کہنا تھا کہ پاکستان کے ساتھ طویل المدتی پارٹنرشپ امریکا کے مفاد میں ہے، خطے میں امن سے امریکا اور پاکستان کو فائدہ ہوگا ، امریکہ اور پاکستان مشترکہ اسٹریٹجک مفادات کے تحت کام کرتے ہیں، شدت پسندتنظیموں کےخلاف لڑائی میں پاکستان نےساتھ دیا، القاعدہ کی شکست کیلئے پاکستان سےتعاون جاری رکھنا ہوگا۔

  جنرل جوزف نے کمیٹی کے ارکان کو بتایا کہ پاکستان کےساتھ تعلقات امریکا کے مفاد میں ہے،مستحکم پاکستان اور پرامن افغانستان کیلئے پاکستان کے ساتھ تعاون جاری رکھنا ہوگا انھوں نے کہا کہ کولیشن سپورٹ فنڈ سے پاکستان کی مدد جاری کریگی، اگر انھیں چیف آف اسٹاف بنایا جاتا ہے تو پاک فوج کے ساتھ تعلقات کو مزید مضبوط کیا جائے گا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں