املاک کونقصان پہنچانا اور توڑ پھوڑ دہشت گردوں کا ایجنڈا ہے، چوہدری نثار -
The news is by your side.

Advertisement

املاک کونقصان پہنچانا اور توڑ پھوڑ دہشت گردوں کا ایجنڈا ہے، چوہدری نثار

اسلام آباد: وزیرِ داخلہ چوہدری نثار کا کہنا ہے کہ سانحہ یوحنا آباد قوم کو تقسیم کرنے کی سازش ہے، سرکاری املاک کونقصان پہنچانااور توڑ پھوڑ دہشت گردوں کا ایجنڈا ہے۔

قومی اسمبلی کی قائمہ کمیٹی برائے داخلہ کا اجلاس میں مختلف امور پر بریفنگ دیتے ہوئے وزیر داخلہ چوہدری نثار کا کہنا ہے کہ میسحی برادری پر حملے افسوسناک ہیں، دہشتگردی کا مقصد پاکستان کو کمزور اور تقسیم کرنا ہے، دشمن بمباری کرتا ہے تو ہم اپنا نقصان نہیں کرتے ہمیں ایک دوسرے کے نہیں دہشتگردوں کیخلاف متحد ہونا ہے۔

  چوہدری نثار نے کہا کہ ملک میں دہشتگردی گزشتہ 15سال سے مسلط ہیں، ہم اپنے ملک کی توڑ پھوڑ نہیں چاہتے یہ دہشت گردوں کا ایجنڈا ہیں،2013  میں جب باگ دوڈ سنبھالی تو روزانہ 6سے 7 دھماکے ہوتے تھے پھر مزاکرات شروع ہوئے، اب ہفتوں گزر جاتے ہیں پھر بھی دھماکے نہیں ہوتے، پاکستان کے حالات مین بہتری آئی ہے

انکا کہنا ہے کہ کل پیش آنے والا واقعہ شدید قابلِ مزمت ہے، دہشت گرد چرچز، اسکولوں اور امام بارگاہ کو ٹارگٹ کرتے ہیں، ہمیں اتفاق کی ضرورت ہیں، دہشت کردی کا مقصد ملک میں نفاق پیدا کرنا ہے، گزشتہ روز قانون ہاتھ میں لینے والوں نے بھی ٹھیک نہیں کیا، قانون ہاتھ میں لینے والوں نے دہشت گردی کا ایجنڈا آگے بڑھایا ہے۔

وزیر داخلہ نے کہا کہ میری وزارت میں غلطیاں ہوسکتی ہے، نیت کا کوئی فتور نہیں، جو بھی کامیابی حاصل ہوئی اللہ کا کرم ہیں اور جو میرے ساتھ وزراء ہیں انکا بھی اس میں بڑا ہاتھ ہیں، میری کوشش ہوگی کا سارے فیصلے قومی مفاد میں ہو۔

انکا کہنا ہے کہ قومی مفادات پر سیاسی اختلافات بائے طاق رکھ دینے چاہیئں، ہمارا ملٹری اور جی ایچ کیو سے تعلق رہتا ہے، اخراجات اور حساس ترین فائلیں غائب تھی لیکن کسی نے اسکا نوٹس نہیں لیا، چند ماہ میں ریکارڈ کمپیوٹرائز کردیا جائے گا۔

چوہدری نثار نے کہا  کہ جب جنگ ہوتی ہے تو نقصان دونوں طرف ہوتا ہے، سرکاری املاک کی توڑ پھوڑ دہشت گردوں کا ایجنڈا ہیں، دہشت گردوں کیلئے بہت حد تک زمین تنگ کردی گئی ہے، مجھے افسوس ہیں کہ پاکستان میں اچھی خبر کوئی نہیں ہوتی، بری خبر بڑی خبر ہوتی ہیں۔

وزیرداخلہ چوہدری نثار نے کہا ہےکہ ایم کیو ایم بڑی جماعت ہے، اسکے مینڈیٹ کا احترام کرتے ہیں ،نائن زیرو پر آپریشن میں ایم کیوایم کی شکایات کی خود تحقیق کروں گا، کسی سیاسی جماعت کو دیوارسے لگانے نہیں دیں گے، سیاسی جماعتوں میں مجرموں کونہیں بخشیں گے۔

وزیرداخلہ چوہدری نثارنے یاد دلایا کہ آپریشن کامطالبہ خودایم کیوایم کا تھا، وزیرداخلہ نے کہا کہ یہ کام کسی ٹیم پرنہیں چھوڑیں گے۔۔ بلکہ تحقیقات خود کریں گے، ایم کیوایم کو دیوارسے لگانے نہیں دیں گے۔

  ایم کیوایم کےرکن آصف حسنین نے کہا کہ ملک کی تیسری بڑی جماعت کامعاملہ کسی ایک ادارے پرنہ چھوڑا جائے،آج ج وکچھ ایم کیوایم کےساتھ ہورہا ہے کل کسی اورجماعت کےساتھ ہوگا۔ نائن زیرو آپریشن معاملےکی تحقیقات کےلیےٹیم بنائی جائے،جس میں وفاق سے بھی نمائندےشامل ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں