The news is by your side.

Advertisement

انسانی حقوق کمیشن کا اسرائیل بریریت کیخلاف تحقیقات کا مطالبہ

اقوام متحدہ کے انسانی حقوق کمیشن نے اسرائیل کی جانب سے غزہ میں ہونے والی انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی تحقیقات کا مطالبہ منظور کرلیا ہے، یورپی ممالک اور امریکہ کا ضمیرحسب روایت سویا رہا۔

اقوم متحدہ کی انسانی حقوق کونسل نے غزہ میں انسانی حقوق کی خلاف ورزی کی تحقیقات کا مطالبہ منظور کر لیا ہے، انسانی حقوق کونسل میں انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں کی تحقیقات سے متعلق قرارداد پیش کی گئی، جس کے حق میں چھیالیس ارکان نے ووٹ دیا جبکہ امریکہ نے روائتی ڈھٹائی کا مظاہرہ کرتے ہوئے اس قرارداد کی مخالفت کی۔

ذرائع کے مطابق چین، روس اور افریقی ممالک نے قرارداد کے حق میں ووٹ دیا جبکہ یورپین ممالک نے ووٹنگ میں حصہ نہیں لیا، واضح رہے کہ اقوام متحدہ کی انسانی حقوق کمیشن نے غزہ میں اسرائیلی جارحیت کو جنگی جرائم قرار دیا تھا، قرارداد کی منظوری کے بعد غزہ میں اسرائیلی جارحیت کے دوران انسانی حقوق کی خلاف ورزی کی تحقیقات شروع کر دی گئی ہیں۔

انسانی حقوق کونسل کا اجلاس اسلامی ممالک کی درخواست پر طلب کیا گیا، غزہ میں صیہونی فوجیوں کی بربریت کے نتیجے میں اب تک خواتین اور بچوں سمیت چھہ سو پچاس سے زائد نہتے فلسطینی شہید جبکہ سیکڑوں زخمی ہوچکے ہیں۔جن میں بچوں اور خواتین کی بھی بڑی تعداد شامل ہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں