site
stats
اہم ترین

انسداد پولیومہم، قطرےپلائے بغیرگھروں پرنشانات لگائے جانیکا انکشاف

کراچی: سرعام کی ٹیم نے پولیو مہم کی سنگین بے ضابطگیاں بے نقاب کردیں اور تیسرے درجے کی پولیو ویکیسن دینے کا انکشاف بھی کیا ہے۔

کراچی کے حساس علاقوں میں پولیو ویکسینیشن کے باجود بچوں مہلک وائرس کا شکارکیوں کرہوتے ہیں، سرعام کی ٹیم نے انسداد پولیو مہم کی ناکامی راز فاش کردیا ہے، انسداد پولیو مہم کی ٹیم کے ارکان بچوں نہ صرف پولیو کے قطروں سے محروم رکھتے ہیں بلکہ ویکسین کو گٹر اور ندی نالوں میں ضائع کردیتے ہیں، جس کے بعد وزیراعظم کے اجلاس اور وفاقی حکومت کے نوٹسز بھی بے سود ثابت ہوگئے۔

سرعام کی ٹیم نے پولیو ورکرز بن کرثبوت حاصل کرلئے جس سے انکشاف ہوا کہ بچوں کو قطرے پلانے کے بجائے نالیوں میں پھینک دیئے جاتے ہیں بچوں کوپولیو کے قطرے پلائے بغیرگھروں پرنشانات لگائے جاتے ہیں۔

سابق سربراہ او ای پی آئی ڈاکٹر سلمٰی کوثر نے اے آروائی نیوز کی رپورٹ پرحیرت کا اظہار کیا، اے آروائی نیوز پر انسداد پولیو مہم کی خبر نشر ہوتے ہی گورنر سندھ ڈاکٹر عشرت العباد نے نوٹس لیتے ہوئے کمشنر کراچی کو فوری تحقیقات حکم دیا اور انسداد پولیو مہم ہونے والی بے ضابطگیوں کی نشاندہی پر اے آروائی نیوز اور سرعام کی ٹیم کی کارکردگی کو سراہا ہے ۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top