The news is by your side.

Advertisement

انقلابی اور آزادی مارچ سے اپوزیشن جرگے کا دوسرا دور آج ہوگا

اسلام آباد: اپوزیشن جرگہ سے تحریک انصاف اور عوامی تحریک کے مذاکرات کا دوسرا دور آج چار بجے رحمان ملک کی رہائشگاہ پر دوبارہ ہوگا، تحریک انصاف کی مذاکراتی کمیٹی اور اپوزیشن جرگہ نے مذاکرات جاری رکھے جانے پر اتفاق کرلیا ہے، سراج الحق کی سربراہی میں مذاکراتی ٹیم نےعمران خان اور طاہرالقادری سے ملاقات کی۔

بیانات، وضاحتوں اور الزامات کے بعد بالاآخر ایک بار پھر بات مذاکراتی میز پر آگئی، اسلام آباد میں حکومت اتحادی اور حکومت مخالف محاذ کے درمیان الزام تراشیوں کا سلسلہ ایک بار مذاکرات پر آگیا ہے۔

گزشتہ روز اپوزیشن جماعتوں پر مشتمل جرگے نے امیر جماعت اسلامی سراج الحق کی قیادت میں تحریک انصاف کی مذاکراتی کمیٹی سے جہانگیر ترین کی رہائش گاہ پر ملاقات کی، ملاقات میں مذاکرات جاری رکھے جانے پر اتفاق ہوا، جماعت اسلامی کے امیر سراج الحق نے میڈیا کو بتایا کہ سفر جہاں رکا تھا ، وہیں سے دوبارہ شروع کیا گیا ہے، سیاسی جرگے کے رہنماﺅں نے ہمارا نقطہ نظر بہت غور سے سنا ہے۔

سابق وزیر داخلہ رحمان ملک کا کہنا تھا کہ عمران خان، طاہرالقادری کی مذاکرات پر آمادگی ان کی کمزوری نہ سمجھی جائے، رحمان ملک نے حکومت سے اپیل کی کہ تحریک انصاف اور پی اے ٹی کے گرفتار کارکنان کو رہا کیا جائے ۔۔

مذاکراتی ٹیم میں رحمان ملک، لیاقت بلوچ، غازی گلاب جمال ، حاصل بزنجو اور کلثوم پروین شامل تھے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں