The news is by your side.

Advertisement

آج معروف ٹی وی اینکر صنم بلوچ کی سالگرہ ہے

کراچی (ویب ڈیسک): آج پاکستان کی معروف اداکارہ اور ٹی وی اینکر صنم بلوچ کا یوم ِ پیدائش ہے۔ صنم اے آر وائی نیوزکے پروگرام ’’دی مارننگ شو‘‘ کی میزبانی کے فرائض انجام دیتی ہیں۔

صنم بلوچ 14 جولائی 1986 کو پیدا ہوئیں اور جامعہ کراچی سے آپ نے تعلیم حاصل کی۔ آپ نے کیرئر کا آغاز 2001 میں سندھی ڈراموں سے کیا اور آپ کی قابلیت نے آپ کو جلد ہی ملکی سطح پرشہرت عطا کی۔

صنم اے آروائی ڈیجیٹل کے کئی ڈراموں میں بھی جلوہ گر ہوچکی ہیں جن میں میرا پیار،  ابھی ابھی  اور کچھ پیارکا پاگل پن شہرہ آفاق شہرت کے حامل ہیں۔ اسکے علاوہ دیگر چینلز سے نشر ہونے والے ڈراموں میں بھی صنم لافانی کردار ادا کرچکیں ہیں جن میں جدائی کی رات اور داستاں قابلِ ذکر ہیں۔

صنم اپنی اداکارانہ صلاحتیوں کی بنا پر کئی ایوارڈز کے لئے نامزد ہوچکی ہیں اور2011 میں پاکستان کی بہترین اداکارہ کا خطاب بھی پاچکی ہیں۔

ان کے پروگرام ’دی مارننگ شو‘ میں آج ان کی سالگرہ کا خصوصی شو منعقد کیا گیا جس میں معروف ٹی وی اینکر وسیم بادامی اور دیگر اداکار شریک ہوئے جبکہ جنید جمشید نے بھی اپنے ویڈیو پیغام میں صنم کے لئے نیک خواہشات کا اظہار کیا۔

اےآر وائی نیوز کی پوری ٹیم صنم بلوچ کو انکی سالگرہ کے موقع پر مبارک باد پیش کرتی ہے اور دل کی گہرائیوں سے انکی کامیابیوں کے لئے دعاگوہے۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں