site
stats
اہم ترین

آرمی چیف کی امریکی اعلی عہدیداروں سے ملاقات

واشنگٹن:جنرل راحیل شریف نے امریکی خصوصی نمائندہ برائے افغانستان و پاکستان ڈینئل فیلڈمین اورنیشنل سیکورٹی ایڈوائزر سوزن رائس سے ملاقاتیں کیں۔

واشنگٹن میں آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے ڈینئل فیلڈ سے ملاقات میں شمالی وزیرستان میں جاری آپریشن اور خطے کی صورتحال پر تبادلہ خیال کیا، ملاقات میں ڈی جی آئی ایس پی آر اور ڈی جی ایم او بھی شریک ہوئے۔

ڈی جی آئی ایس پی آر نے ملاقات کے دوران بریفنگ دیتے ہوئے بتایا کہ پاکستان میں دہشتگردوں کیخلاف آپریشن سے امن و امان کی صورتحال بہتر ہوئی ہے، سوزان رائس نے پاکستانی فوج کو دہشتگردوں کیخلاف کامیاب آپریشن پر خراج تحسین پیش کیا۔

دوسری جانب آرمی چیف جنرل راحیل شریف نے واشنگٹن میں کانگریس اراکین اور سینٹ انٹیلی جنس کمیٹی اور کمیٹی آن فارن ریلشنز سے ملاقات کی۔

جنرل راحیل شریف کا اپنے وفد کے ساتھ اعلی امریکی حکام سے ملاقاتوں کا سلسلہ جاری ہے، ڈی جی آئی ایس پی آر عاصم سلیم باجوہ نے سینٹ انٹیلی جنس کمیٹی اور کمیٹی آن فارن ریلشنز کے ارکان کو آپریشن ضرب عضب اور خیبر ون ملٹری آپریشن پر بریفنگ دی، ڈی جی آئی ایس پی آر نے بتایا کہ پاکستان میں دہشت گردوں کے خلاف آپریشن کامیابی سے جاری ہے، افغانستان میں پائیدار امن کے قیام کے لیے پاکستان اپنا مثبت کردار ادا کرتا رہے گا۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top