site
stats
پاکستان

آزادی اور انقلاب مارچ، پنڈی اور اسلام آباد میں جزوی طور سڑکیں بلاک

اسلام آباد: حکومت کی جانب سے آزادی اور انقلاب مارچ کو اسلام آباد میں داخلے سے روکنے کے لئے پنڈی اور اسلام آباد میں جزوی طور سڑکیں بلاک اور مکمل بلاک کے لئے کنٹینرز اسٹیند بائی پر ہیں۔

چودہ اگست کو آزادی مارچ  اور انقلاب مارچ  ایک ہوگئے، تحریک انصاف اور پاکستان منہاج القران کے کارکنان کی یکجہتی کے سنگ مارچ کی تیاریاں عروج پر پہنچ گئیں لیکن دوسری جانب حکومت بھی ایڑھی چوٹی کا زور لگارہی ہے۔

آزادی پلس انقلاب مارچ کو ناکام بنانے کے لئے اسلام آباد اور پنڈی میں راستے بلاک کرنے لئے کنٹینرز اسٹینڈ بائی پر اور پولیس الرٹ ہے، اسلام میں ریڈ زون سیل اور زیادہ تر داخلی راستے بلاک کر دئیے گئے ہیں، راولپنڈی میں راستے جزوی طور پر بلاک ہیں، ٹرک اور بڑی گاڑیوں کی آمد پر پابندی برقرار ہے، سبزی پھل اور کھانے پینے کی اشیاء کی قلت کے سبب لوگوں کو پریشانی کا سامنا ہے۔

پیٹرول صرف بلیک میں دستیاب ہے جسکی قیمت ڈیڑھ سو سے دو سوروپے تک پہنچ گئی ہے ۔ آزاد کشمیر ، اور ریلوے پولیس کو مزید ڈیوٹی پر رہنے کی ہدایت کی گئی ہے، جو گزشتہ پانچ روز سے مسلسل ڈیوٹی کرنے کے سبب نڈھال دکھائی دیتی ہے، ریلوے پولیس کو کھانا پینا دستیاب نہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top