site
stats
اہم ترین

آزادی یاموت،استعفے تک یہاں سے کہیں نہیں جاؤں گا،عمران خان

اسلام آباد: عمران خان کا آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ آج فائنل میچ ہے،عوام دھرنے میں پہنچیں، وزیراعظم کےاستعفےتک یہاں سے کہیں نہیں جاؤں گا۔

عمران خان کا کہا ہے کہ میں سمجھ رہا تھا آج میچ کا سیمی فائنل ہوگا، مگر مجھے تو آج میچ کا فائنل نظر آرہا ہے۔

عمران خان نے اسلام آباد میں دھرنے کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ نوازشریف نے تاریخ کی سب سے بڑی دھاندلی کرائی اور تحقیقات ہونے تک ان کو استعفیٰ دے دینا چاہیے، دھاندلی کرنے والوں پر آرٹیکل 6 کا اطلاق ہوتا ہے۔

 انہوں نے اعلان کرتے ہوئے کہا کہ اگرآپ چلے بھی جائیں تو میں یہیں ہوں، پیچھے نہیں ہٹوں گا، قوم کو ظالموں سے آزاد کرانے تک یہاں سے نہیں جاؤں گا۔

عمران خان نے کہا کہ نواز شریف نے پہلے پرویز مشرف سے مک مکا کیا پھر آصف زرداری سے معاملات ٹھیک کئے، یہ لوگ آصف زرداری کے بارے میں بڑی بڑی بات کرتے تھے اور جب وقت آیا تو نوازشریف آصف زرداری کے ڈرائیور بن گئے، نواز شریف سن لیں انہیں آصف زرداری نہیں بچاسکتے کیونکہ عوام نے فیصلہ کرلیا ہے۔

عمران خان نے کہا کہ شام کو لائحہ عمل کا اعلان کرکے نواز شریف غلط فہمی دور کروں گا، عمران خان نے شہباز شریف پر تنقید کرتے  ہوئے کہا کہ ایسا صرف حسنی مبارک کی جمہوریت میں ہوسکتا ہے، شہباز شریف کو آج شام استعفیٰ دے دینا چاہیے۔

عمران خان نے  کہا کہ انتخابی دھاندلی میں نواز شریف، جسٹس رمدے اور نجم سیٹھی شامل تھے، شریف برادران استعفیٰ نہیں دیں گے کیونکہ ان کے پاس طاقت ہے، نواز شریف اور شہباز شریف قانون خرید سکتے ہیں، لوگوں کو خریدو یا انہیں ڈراؤ، یہ شریفوں کی جمہوریت ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top