ایسے 5 ستارے جنہوں نے موٹاپے کی چھٹی کرادی -
The news is by your side.

Advertisement

ایسے 5 ستارے جنہوں نے موٹاپے کی چھٹی کرادی

کراچی : (ویب ڈیسک) بالی ووڈ اور لالی ووڈ کے چند وہ ستارے جو پہلے کچھ اور اب کچھ اور ہوگئے ۔ ان ستاروں نے کیمرے کی آنکھ  میں خوبصورت نظر آنے کے لئے اپنے بھاری بھرکم وزن کو کم کر کے اپنے آپ کو سمارٹ بنالیا ہے ۔

۔ ارجن کپور


ہزاروں حسیناوں کے دلوں پر راج کرنے سے قبل بالی ووڈ کے فلم ’عشق زادے‘ کے ہیرو ارجن کپور  کا وزن تقریبا 140 کلو گرام تھا ۔

بالی ووڈ اسٹار ارجن کپور ہوائی جہاز کے سیٹ پر بھی فٹ نہیں ہوسکتے تھے۔انہوں نے اپنے وزن کم کرنے کے لئے بالی ووڈ اسٹار سلمان خان کی مدد لی۔

۔ عدنان سمی


پاکستانی گلوکار عدنان سمی اپنے بھاری بھرکم وزن اور موٹاپے کی وجہ سے بہت مشہور رہے ، عدنان سمی  کو بھارت میں بے پناہ شہرت ملی ، ایک وقت ایسا بھی آیا جب عدنان سمی اپنے وزن کی وجہ سے وہیل چیئر پر سفر کرنے پر مجبور ہوگئے۔

گلوکار عدنان سمی نے 2007  میں اپنا وزن 100 کلو گرام کم کے سب کو حیرت میں مبتلہ کردیا تھا۔

۔ زرین خان

بالی کی مشہور فلم’ ویر ‘ میں سلمان خان کے ساتھ جلوہ گر ہونے والی اداکارہ زرین خان کو ان کے بھاری بھرکم وزن کی وجہ سے بہت تنقید کا نشانہ بنایا گیا۔

خوبصورت اور دلکش اداکارہ کا وزن 100 کلو گرام تھا بعد ازاں  زرین خان نے اپنا 45 کلو گرام  وزن کم کر کے انہوں نے اپنا وزن 55  کلو گرام کرلیا۔

۔ اداکارہ نور

پاکستان کی خوبرو اداکارہ نور بھی بھاری وزن کی مالک تھیں۔ لالی ووڈ کی اداکارہ نور نے فلموں میں بھی بہت شہرت کمائی ہے ۔

کچھ عرصہ قبل جب اداکارہ نور ایک ڈانس مقابلے کی میزبانی کے دوران بھاری جسم کے ساتھ دیکھائی دیں ۔تاہم ان دنوں نور نے اپنے آپ کو ایک بار پھر فٹ کرلیا ہے۔

۔ سوناکشی سہنا

بالی ووڈ کے لیجنڈ اداکار ستروگھن سہنا کے صحابزادی سوناکشی سہنا اپنی خوبصورتی اور دلکشی کے بنا بہت مشہور ہیں۔

سوناکشی سہنا کی فلموں میں آمد سے قبل ان کا وزن بھی بہت زیادہ تھا ، لیکن جب وہ  بالی ووڈ کی مشہور ترین اور بالی ووڈ پر راج کرنے والی فلم دبنگ میں سلمان خان کے ساتھ جلوہ گر  ہوئیں تو سب حیران تھے ۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں