The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم رابطہ کمیٹی کی پیر پگارا سےملاقات

کراچی: تھر کا درد لیے ایم کیوایم کاوفد پیرپگارا کےراجہ ہاؤس پہنچ گیا اور تھر واسیوں کے لئےمل کرآواز اٹھانے کی اپیل کی گئی۔

ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی کے وفد نے مسلم لیگ فنکشنل کے سربراہ پیرپگارا سے ملاقات کی ، رابطہ کمیٹی کے ڈپٹی کنوینر خالد مقبول صدیقی،بابر غوری، ور وسیم اختر پر مشتمل وفد نے پیرپگارا سے تھر کی صورتحال، سیاسی امور پرتبادلہ خیال کیا۔ ملاقات کے بعد میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ سندھ حکومت نے پورے سندھ کو تھر بنادیا ہے ، وزیراعلیٰ سندھ کہتے ہیں کہ تھر کی صورتھال بہتر کرنا انسان کے ہاتھ میں نہیں ہے ، تھر خدا کے حوالے سے ہے ، تو ہم وزیراعلیٰ سندھ سے کہتے ہیں کہ وہ خدا کے حوالے کرکے چلے جائیں، انہوں نے کہا کہ پیرپگارا نے ہم کو یقین دلایا ہے کہ سندھ کے مسائل پر متفقہ جدوجہد کی جائے گی۔

اس موقع پر پیرپگارا نے کہا کہ گذژتہ چھ برسوں سے سندھ کی حالت بہت خراب ہے ، اس کی ذمہ دار ی سندھ حکومت کی ہے ، تھر میں لوگوں کو گندم میں مٹی ملاکر دی جارہی ہے ، ایک سوال پر پیرپگارا نے کہا کہ پنجاب صوبہ بڑا ہے ، وہاں بہاولپور صوبہ بحال ہونا چاہیے ، نئے صوبوں کیلئے آئین اور اسمبلیاں موجود ہیں کسی کے کہنے سے نہ کوئی صوبہ بن سکتا ہے اور کوئی صوبہ مٹاسکتا ہے ۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں