The news is by your side.

Advertisement

ایم کیوایم کو ختم کرنے کی کوشش نہ کی جائے، مولا بخش چانڈیو

حیدر آباد : پیپلز پارٹی کے رہنماء مولا بخش چانڈیو نے کہا ہے کہ پیپلز پارٹی کے سینئر لوگ اپنی مرضی سے رضاکارانہ طور پر استعفے دے رہے ہیں تاکہ بلاول اپنی مرضی سے تنظیم سازی کرسکے۔

حیدرآباد میں یوم سیاہ کے موقع پر منعقدہ تقریب سے خطاب اور میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے مولا بخش چانڈیو نے کہا کہ پیپلز پارٹی کے جن رہنمائوں نے استعفے دئیے ہیں انہیں پارٹی سے شکایت تھی لیکن انہیں پارٹی چھوڑ کر بے وفائی نہیں کرنی چاہئے تھی۔

انہوں نے کہا کہ بطور سیاسی جماعت ایم کیوایم کو تنگ نہ کیا جائے اور نہ ہی اسے ختم کرنے کی کوشش کی جائے، کوئی بھی جماعت بحیثیت دہشت گرد پارٹی نہیں ہے۔

کراچی میں آپریشن کا مطالبہ ایم کیو ایم نے ہی کیا تھا جس کے بعد ہم نے بھی اس کی حمایت کی تھی، ہمیں بھی آپریشن سے شکایات ہیں،لیکن توقع ہے کہ آپریشن کے نتائج اچھے نکلیں گے۔

انہوں نے کہا کہ سندھ میں ہونے والی گرفتاریوں میں پیپلز پارٹی کا کوئی عہدیدار یا کارکن شامل نہیں ہیں، افسران کی بات ہورہی ہے، ہم سیاسی وجمہوری کارکن ہیں، کرپشن کی حمایت نہیں کرسکتے۔

احتساب کی مخالفت نہیںکرتے لیکن احتساب کی آڑ میں انتقام نہیں ہونا چاہئے، انہوں نے کہا کہ یہ تاثر نہیں ہونا چاہئے کہ کاروائی کسی ایک جماعت کے خلاف ہورہی ہے، اس موقع پر صوبائی وزیر جام خان شورو نے بھی خطاب کیا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں