site
stats
اہم ترین

ایم کیو ایم کا ملک بھر میں آج سے رکنیت سازی مہم کے آغاز کا اعلان

کراچی: ایم کیوایم نے کل سے ملک بھرمیں رکنیت سازی مہم شروع کرنے کااعلان کردیا۔

نائن زیروپرپریس کانفرنس کرتے ہوئے اراکین رابطہ کمیٹی نے بتایا ایم کیوایم چودہ نومبردوپہردو بجے سےرکنیت سازی مہم کاآغاز کرے گی۔

ایم کیو ایم رہنمائوں نے پارٹی کی تاریخ ، کارکنان کی قربانیوں اور ملکی مروجہ سیاست میں الطاف حسین کی جانب سے موروثی اور جاگیردارنہ سوچ کے خلاف متوسط طبقے کو ایوانوں میں بھیجنے کا حوالہ دیتے ہوئے ایم کیو ایم نے ملک کی تقدیر بدلنے اور انتخابی سیاست میں انقلاب کے خواہشمند نوجوانوں سمیت ملک بھر کی عوام کےلیے ’ایم کیو ایم مضبوط پاکستان کی ضمانت‘کے عنوان سے رکنیت سازی مہم کا اعلان کر دیا۔

خالد مقبول صدیقی کہتے ہیں کہ رکنیت سازی مہم ملک میں انصاف ، حقیقی جمہوریت، تبدیلی ، فرسودہ اور جاگیردارانہ نظام کے خاتمے کی مہم ہوگی،خالد مقبول صدیقی نے کہا کہ مزید صوبے یا انتظامی یونٹس کا مطالبہ نفرت کی بنیاد پر نہیں کیا بلکہ انتظامی لحاظ سے پاکستان کو مضبوط کرنے کے لئے کیا ہے۔

متحدہ رہنمائوں نے ملک بھر کی عوام سے اپیل کی ہے کہ وہ رکنیت سازی مہم کا حصہ بنیں، ممبر سازی کا آغاز نائن زیرو پر دو بجے کیا جائے گا، اس حوالے سے ایس ایم ایس سروس اور سوشل میڈیا پر بھی ممبر سازی کی سہولت دی گئی ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top