ایم کیو ایم کو ختم نہیں کیا جا سکتا،الطاف حسین -
The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کو ختم نہیں کیا جا سکتا،الطاف حسین

لندن : متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین نے کہاہے کہ مختلف سازشی ہتھکنڈوں کے ذریعے ایم کیوایم کودیوارسے لگایاجارہاہے اوراس کے خلاف زہر اگلا جارہاہے۔ایم کیوایم کروڑوں عوام کی نمائندگی کرنے والی ایک سچی عوامی جماعت ہے ،اسے اوچھے ہتھکنڈوں اورزہریلے پروپیگنڈوں سے ختم نہیں کیا جاسکتا ۔

انہوں نے یہ بات ایم کیوایم کے مرکزنائن زیروپر رابطہ کمیٹی، سینٹرل ایگزیکٹوکمیٹی،حق پرست سینیٹرز، ارکان قومی وصوبائی اسمبلی اورتنظیمی شعبہ جات کے مشترکہ اجلاس سے خطاب کرتے ہوئے کہی۔الطاف حسین نے اجلاس میں موجودہ حالات کے مختلف پہلوؤں پرتفصیلی روشنی ڈالی۔

الطاف حسین نے کہاکہ جب جب ایم کیوایم کی مقبولیت اوراس کا تنظیمی کام ملک میں پھیلاہے اس کوروکنے کیلئے سازشی ہتھکنڈے اختیارکئے گئے ہیں۔ اب بھی جبکہ ایم کیوایم کاپیغام کراچی سے نکل کرسندھ کے دیہی علاقوں،پنجاب، بلوچستان، خیبرپختونخوا، گلگت بلتستان، آزادکشمیر، شمالی وقبائلی علاقہ جات میں پھیل رہاہے تواس کے خلاف سازشوں کاسلسلہ تیز ہوگیاہے۔

انہوں نے کہاکہ پاکستان صرف مراعات یافتہ طبقہ کانہیں بلکہ غریب ومتوسط طبقہ کابھی ہے اور ایم کیوایم واحد جماعت ہے جو جاگیرداروں اوروڈیروں کے شکنجے سے پاکستان کوآزادکرکے غریب ومتوسط طبقہ کوان کاپاکستان لوٹاناچاہتی ہے اسی لئے ایم کیوایم کومختلف سازشی ہتھکنڈوں کے ذریعے ختم کرنے کی کوشش کی جارہی ہے اوراسے کمزورکرنے کی سازشیں کی جارہی ہیں۔

انہوں نے کہاکہ ایم کیوایم ملک میں رائج فرسودہ نظام”اسٹیٹس کو“توڑنا چاہتی ہے اسی لئے وہ تمام قوتیں جوملک میں” اسٹیٹس کو“برقراررکھناچاہتی ہیں وہ ایم کیوایم کوختم کرنے کے درپے ہیں۔ جولوگ یہ سوچتے ہیں کہ ظلم وجبر اور سازشی ہتھکنڈوں کے ذریعے ایم کیوایم کوختم کیا جاسکتاہے تووہ یہ سمجھ لیں کہ ایم کیوایم کواللہ نے بنایاہے اوروہی اسے ختم کرسکتاہے ۔

الطا ف حسین نے کہاکہ میں نے بارہاکہاہے اورآج پھرکہتاہوں کہ ایم کیوایم میں جرائم پیشہ عناصر کے لئے زیروٹولیرنس ہے، میں دہشت گردی کے خلاف ہوں اورعدم تشددپریقین رکھتا ہوں۔ ہم نے ماضی میں بھی مجرمانہ سرگرمیوں میں ملوث افراکوتحریک سے خارج کیااورآج بھی جرائم پیشہ عناصرکیلئے ایم کیوایم میں کوئی گنجائش نہیں ہے

محض الزامات کی بنیادپرپوری ایم کیوایم کونشانہ بنانا سراسرزیادتی ہے ۔ انہوں نے سوال کیاکہ ایم کیوایم کے خلاف توکارروائی کی جارہی ہے لیکن دہشت گردی اور فرقہ وارانہ قتل وفسادات میں ملوث کالعدم تنظیموں کے خلاف کیا کارروائی کی گئی؟

انہوں نے عمران خان کی جانب سے کراچی میں ایم کیوایم کے خلاف الیکشن لڑنے اوراسے شکست دینے کے اعلان پر تبصرہ کرتے ہوئے کہا کہ میں عمران خان کوفراخدلانہ پیشکش کرتاہوں کہ وہ آئیں اور جمہوری اندازمیں ایم کیوایم کامقابلہ کریں۔

الطا ف حسین نے نائن زیرو پر چھاپے کے دوران ایم کیوایم کے جواں سال کارکن وقاص شاہ کے بہیمانہ قتل کی شدیدمذمت کی اوروزیراعظم نوازشریف اوروزیراعلیٰ سندھ سیدقائم علی شاہ سے مطالبہ کیاکہ وقاص شا ہ شہید اورایم کیوایم کے دیگرشہیدکارکنوں کے ماورائے عدالت کی تحقیقات کرائی جائے اورقتل کے ذمہ دارافراد کوگرفتار کیا جائے۔

الطا ف حسین نے اندرون سندھ کے مختلف علاقوں میں سندھی نوجوانوں کے ماورائے عدالت قتل کی بھی شدید مذمت کرتے ہوئے کہاکہ پہلے بلوچ نوجوانوں کی مسخ شدہ لاشیں مل رہی تھیں اوراب سندھی نوجوانوں کی مسخ شدہ لاشیں پھینکی جارہی ہیں۔

انہوں نے کہاکہ سندھیوں اورمہاجروں کو ان حالات سے سبق سیکھناچاہیئے اورماضی کے تجربات کو سامنے رکھتے ہوئے ظلم کے خلاف آپس میں متحد ہوجانا چاہیے۔

انہوں نے رابطہ کمیٹی، ارکان اسمبلی اور تمام تنظیمی شعبہ جات کے ذمہ داروں کواس کڑے اورآزمائش کے دورمیں ثابت قدمی اورجرات وہمت کامظاہرہ کرنے اورعزم حوصلے کے ساتھ تحریکی جدوجہدجاری رکھنے پر انہیں زبردست خراج تحسین پیش کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں