The news is by your side.

Advertisement

ایم کیو ایم کے تحت آج تعزیتی اجتماعات اور شمعیں روشن کی جائیں گی

کراچی : متحدہ قومی موومنٹ کے تحت آج بروز جمعرات کو یوم سوگ کے سلسلے میں اسماعیلی کمیونٹی سے اظہاریکجہتی کیلئے ملک بھر میں تعزیتی اجتماعات منعقد کئے جائیں گے اورسانحہ صفورہ چورنگی میںجاں بحق ہونے والے افراد کی یاد میںشمعیں روشن کی جائیں گی ۔

یہ تعزیتی اجتماعات صوبہ سندھ ، صوبہ پنجاب، صوبہ بلوچستان اورصوبہ خیبرپختونخوا کے علاوہ آزادکشمیراور گلگت بلتستان میں بھی منعقد کئے جائیں گے اور جاں بحق ہونے والے افرادکے سوگوارلواحقین سے اظہاریکجہتی کیاجائے گا ۔

واضح رہے کہ کراچی کے علاقے صفورہ چورنگی کے قریب مسلح دہشت گردوںنے بس میں گھس کر اندھادھند فائرنگ کرکے اسماعیلی کمیونٹی کے 45 افراد کوہلاک اور متعدد افراد کو شدیدزخمی کردیا اور اس المناک واقعہ پر ایم کیوایم کی جانب سے آج بروز جمعرات کو یوم سوگ کا اعلان کیا گیا ہے۔

علاوہ ازیں متحدہ قومی موومنٹ کے قائد الطاف حسین کی ہدایت پرفلاحی ادارے خدمت خلق فاؤنڈیشن کے زیر اہتمام سہراب گوٹھ پرایدھی سردخانے کے باہر کیمپ قائم کر دیا گیاہے۔

کیمپ پر سانحہ صفورا گوٹھ میں اسماعیلی کمیونٹی کے معصوم و بے گناہ افراد کے شہید ہونے والے افراد کے سوگوار لواحقین کو ان کے پیاروں کے حوالے تفصیلات فراہم کرنے کے ساتھ ساتھ انہیں خلق فائونڈیشن کی جانب سے دیگر مطلوبہ خدمات بھی پیش کی جارہی ہیں۔

اس مو قع پر حق پر ست رکن قومی اسمبلی سفیان یوسف اور کے کے ایف کے رضاکاران بھی کیمپ میںموجود تھے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں