The news is by your side.

Advertisement

این اے 125 پر سپریم کوٹ کے فیصلے کا احترام کرتے ہیں، شاہ محمود قریشی

ملتان: پاکستان تحریک انصاف کے وئس چیرمین شاہ محمود قریشی نے کہا ہے کہ این اے 125 پر سپریم کوٹ کے فیصلے کا احترام کرتے ہیں، تاہم حکومت سے سیاسی و قانونی جنگ جاری رہے گی۔

ملتان میں ریجنل الیکشن کمیشن کے دفتر کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن آفس میں درخواست دینے آیا ہوں کہ صوبائی اسمبلی کے حلقہ پی پی 196 کے ضمنی انتخاب میں پنجاب حکومت ضابت اخلاق کی خلاف ورزی کر رہی ہے۔

شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ حکومت کی جانب سے آٹھ مئی کو ایک ڈائریکٹیو جاری کیا گیا ہے، جس میں رانا محمود الحسن سمیت لیگی رہنماوں کو مبمر بنایا گیا ہے، ان کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن نے ممبران اے قومی و صوبائی اسمبلی کے الیکشن والے حلقہ میں کمین پر پابندی لگائی ہے، میرا سوال یہ ہے کہ میں این اے 150 سے منتخب نمائندہ ہوں ،میرے اوپر پابندی کیسے لگائی جاسکتی ہے۔

ان کا کہنا تھا کہ ہماری درخواست پر 21 مئی کو الیکشن والے دن رینجرز تعینات ہوں گی۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ الیکشن کمیشن وزیراعلیٰ پنجاب کو طلب کرے اور ان سے پوچھے کی ان ہونے الیکشن سے چند روز قبل ڈائریکٹیو کیوں جاری کیا، انہوں نے کہا کہ الیکشن کمیشن نے پی ٹی کو ریلوے گراؤنڈ میں جلسہ کی اجازت دے دی ہے لیکن ڈی ایس ریلوے فون نہیں اٹھا رہے، جلسہ 15 مئی ریلوے گراؤنڈ میں ہی ہوگا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں