اے آروائی اورآئی بی اے میں مفاہمتی یاداشت پردستخط -
The news is by your side.

Advertisement

اے آروائی اورآئی بی اے میں مفاہمتی یاداشت پردستخط

کراچی: عام آدمی کا پاکستان پروجیکٹ کے تحت اے آروائی اور انسٹی ٹیوٹ آف بزنس ایڈمنسٹریشن کے درمیان مفاہمتی یاداشت پردستخط ہوگئے چیئرمین اے آروائی ڈیجیٹل نیٹ ورک محمد اقبال نے کہا ہے کہ مستقبل میں بھی نوجوانوں کواے آروائی کا پلیٹ فارم فراہم کیا جائے گا۔

عام آدمی کا پاکستان کے پروجیکٹ کے تحت انسٹی ٹیوٹ آف بزنس ایڈمنسٹریشن اور اے آروائی کے درمیان مفاہمتی یاداشت پرچیئرمین اے آروائی ڈیجیٹل نیٹ ورک محمد اقبال اور آئی بی اے کے ڈائریکٹر اور ڈین ڈاکٹر عشرت حسین نے دستخط کیے ۔

ڈاکٹر عشرت حسین کاکہنا تھا کہ ایمانداری محنت اور لگن سے کام کیا جائے تو آئی بی اے کے دو طالب علموں محمد حسان اور ابراہیم یوسف جیسے نوجوانوں کے پروجیکٹ بھی کامیاب ہوجاتے ہیں۔

چیئرمین اے آروائی ڈیجیٹل نیٹ ورک محمد اقبال کاکہنا تھا کہ مستقبل میں بھی نوجوانوں کو آگے بڑھانے کیلئے اے آروائی ہمیشہ اپنا پلیٹ فارم فراہم کرے گا۔

اے آروائی نے عام آدمی کے پاکستان میں باصلاحیت افراد کو آگے لانے کیلئے ہمیشہ موثرکردارکیا ہے آئی بی اے کے دو طالب علموں کی خدمات حاصل کرنا اس سلسلے کی کڑی ہے اور پاکستان کے مختلف تعلیمی اداروں سمیت مختلف شعبہ ہائے زندگی میں اپنے پیروں پر لوگوں کو کھڑا کرنے کیلئے پروگرامات کا سلسلہ جاری رہے گا۔

قبل ازیں چیئرمین اے آروائی ڈیجیٹل نیٹ ورک حاجی محمد اقبال اورڈائریکٹر اے آروائی محبوب رؤف نے آئی بی اے کے مختلف شعبوں میں کمپنی پروجیکٹ پر کام کرنے والے گریجوٹس سے ملاقات بھی کی ، اور یہاں کام کرنے والے افراد سے مختلف امور پر تبادلہ خیال بھی کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں