The news is by your side.

Advertisement

بابرانیس کی گرفتاری،رابطہ کمیٹی آج شام پریس کانفرنس کرے گی

کراچی:متحدہ قومی موومنٹ لاپتہ کمیٹی کے انچارج بابر انیس کی گرفتاری پر رابطہ کمیٹی نے شدید احتجاج کیا اور خدشہ ظاہر کیا ہے کہ کہیں بابر انیس کو بھی لاپتہ نہ کردیا جائے، ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی آج شام پریس کانفرنس کرے گی۔

ایم کیوایم کا کہنا ہے کہ ان کی مسنگ پرسن کمیٹی کے انچارج بابر انیس کو انکے گھر پر سادہ لباس ملبوس اہلکاروں نے چھاپہ مارکر گرفتار کرکے نامعلوم مقام پرمنتقل کردیا ہے، ایم کیوایم کی رابطہ کمیٹی نے بابرانیس کی گرفتاری کی شدید الفاظ میں مذمت کرتے ہوئے خدشہ ظاہر کیا ہےکہ کہیں انہیں بھی لاپتہ نہ کردیا جائے۔

رابطہ کمیٹی کا کہنا ہے کہ بابر انیس اور وصی احمد کو رینجرز نے فیڈرل بی ایریا میں انکے گھروں سے گرفتار کیا اوران کے بارے میں کچھ نہیں بتایا جارہا کہ انہیں کہاں رکھا گیا ہے، اس کے علاوہ فیڈرل بی ایریا، نارتھ ناظم آباد، کورنگی، لیاری اوراسکیم تینتیس کے علاقوں سے ایم کیوایم کے تیرہ کارکنوں کو گرفتار کیا جا چکا ہے۔

رابطہ کمیٹٰی کا کہنا ہے کہ مسلح دہشت گرد متحدہ کے کارکنوں کو سرعام قتل کر رہے ہیں لیکن قاتلوں کو گرفتار نہیں کیا جارہا، رابطہ کمیٹی نے حکومت سے مطالبہ کیا کہ ایم کیوایم کے گرفتار کارکنوں کوفی الفور رہا اور چھاپوں کا سلسلہ بند کیا جائے۔

ایم کیو ایم رابطہ کمیٹی کارکنان کی گرفتاری کے خلاف سہ پہر ساڑھے چار بجے اہم پریس کانفرنس کرے گی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں