بالائی علاقوں میں مطلع جزوی طور پر ابر آلود رہنے کا امکان -
The news is by your side.

Advertisement

بالائی علاقوں میں مطلع جزوی طور پر ابر آلود رہنے کا امکان

ملک کے زیادہ تر علاقوں میں سردی اپنے عروج پر ہے، آج ملک کے بالائی علاقوں میں مطلع جزوی طور پر ابر آلود رہنے جبکہ بعض مقامات پر ہلکی بارش اورپہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے۔

ملک بھر میں سردی اپنے جوبن پر ہے، گلگت بلتستان، کشمیراور مالاکنڈ ڈویژن میں چند ایک مقامات پر ہلکی بارش اور پہاڑوں پر برف باری نے موسم اور بھی سرد کر دیا ہے، سیاح برفباری اور تفریحی لمحات کو تصویریں کھینچ کر یادگار بنا رہے ہیں۔

مینگورہ شہر میں کئی روز بعد دھوپ نکل سے کسی حد تک مارکیٹوں کی رونقیں بحال ہوگئی ہیں، کوئٹہ سمیت بلوچستان میں خون جما دینے والی سردی کا زور ہے، کوئٹہ کی یخ بستہ ہواؤں نے کراچی سمیت سندھ بھر میں لوگوں کے ہاتھ پاؤں سن کر دیئے ہیں۔

کراچی میں سرد ہواؤں نے شہریوں کا گھر سے نکلنا مشکل کردیا ہے جبکہ منچلے نوجوان رات گئے تاش اور لوڈو کی محفلیں لگا کر طرح طرح سے انجوائے کر رہے ہیں، ساتھ ہی بڑے بوڑھے بھی کسی سے کم نہیں اور وہ بھی رات کے اوقات میں قصے کہانیاں سنتے سناتے اور گرما گرم سوپ سے محضوض ہوتے دکھائی دے رہے ہیں۔

محکمہ موسمیات کے مطابق آج ملک کے بالائی علاقوں میں مطلع جزوی طور پر ابر آلود رہنے اور بعض مقامات پر ہلکی بارش اور پہاڑوں پر برف باری کا امکان ہے، آزاد کشمیر اور بلتستان کے علاوہ ملک کے دیگر علاقوں میں موسم بدستور سرد اور خشک رہے گا، گزشتہ چوبیس گھنٹوں کے دوران سب سے کم درجہ حرارت پارا چنار میں منفی بارہ سینٹی گریڈ رکارڈ کیا گیا۔

 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں