The news is by your side.

Advertisement

بالی ووڈکے پہلےسپر اسٹارراجیش کھنہ کو بچھڑے ایک سال ہوگیا

بالی ووڈکے پہلےسپر اسٹارراجیش کھنہ کو بچھڑےایک برس بیت گیا،راجیش کھنہ نے سترکی دہائی کے اوائل میں فلم انڈسٹری پر راج کیا اور شائقین کو پچیس متواتر سپر ہٹ فلمیں دے کر ایک ریکارڈ قائم کردیا جو اب تک کوئی نہیں توڑ سکا۔

بالی ووڈ کے لیجنڈ اداکار راجیش کھنہ کی پہلی برسی آج منائی جارہی ہے۔ ان کا انیس سو انہتر سے بہتر کے درمیان مسلسل پندرہ سپر ہٹ فلمیں دینے کا ریکارڈ آج بھی قائم ہے۔انتیس دسمبر انیس سو بیالیس کو بھارتی پنجاب میں پیدا ہونے والے جتین کھنہ کے بارے میں کوئی نہیں جانتا تھا کہ وہ ایک طویل عرصے تک بالی ووڈ کی سینما انڈسٹری پر راج کریں گے۔ راجیش کھنہ کے نام سے بالی ووڈ میں انٹری دینے والے راجیش کھنہ مسلسل کامیابیاں سمیٹتے گئے۔

ایک وقت آیا کہ وہ بالی ووڈ کے پہلے سپر اسٹار اور اورینجل سپر اسٹار کہلائے۔ ان کا نام فلموں کی کامیابی کی ضمانت سمجھا جانے لگا۔ راجیش کھنہ کی پہلی فلم آخری خط تھی جو انیس سو چھیاسٹھ میں ریلیز ہوئی۔ انیس سو انہتر سے انیس سو بہتر کے درمیان ان کی مسلسل پندرہ فلمیں باکس آفس پر سپر ہٹ ہوئیں جو کسی بھی سولو ہیرو کا ایک ایسا منفرد ریکارڈ ہے جسے آج تک کوئی نہیں توڑ سکا۔ اپنے طویل فلمی کیریئر میں راجیش کھنہ نے ایک سو اسی سے زائد فلموں میں کام کیا

ہر طرح کے کردار ادا کئے۔ ان کی بہترین اداکاری کے اعتراف میں انہیں تین مرتبہ فلم فیئر ایوارڈ سے نوازا گیا۔ اس کے علاوہ انہیں ملنے والے ایوارڈز اور اعزازات کی ایک طویل فہرست ہے۔ راجیش کھنہ نے پچیس سال تک بالی ووڈ کی فلم نگری میں ہیرو کی حیثیت سے کام کیا۔ راجیش کھنہ ایک زندہ دل اور زندگی سے بھرپور انسان تھے۔

ان کی شخصیت کے کئی پہلو تھے۔ اداکاری کے علاوہ انہوں نے فلم پروڈکشن اور سیاست کے میدان میں بھی کامیابیاں سمیٹیں۔ ایک سال سے زائد عرصہ تک کینسر میں مبتلا رہنے والے راجیش کھنہ گذشتہ سال اٹھارہ جولائی کو انہتر سال کی عمر میں ممبئی میں اپنے گھر میں انتقال کرگئے۔ تاہم بالی ووڈ انڈسٹری میں راجیش کھنہ کا نام ہمیشہ زندہ رہے گا۔
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں