site
stats
اہم ترین

بڑی خوش خبری ملنے والی ہے نیا پاکستان بننے جارہا ہے، عمران خان

گوجرانوالا :عمران خان نے کہا ہے کہ بڑی خوش خبری ملنے والی ہے ، پولیس فیصلہ کر لے کہ وہ عوام کی ملازم ہے یا بادشاہوں کی ہے۔

گوجرانوالا پہنچنے پراستقبالیہ ہجوم سے خطاب میں عمران خان کا کہنا تھا کہ بڑی خوشخبری ملنے والی ہے، نیا پاکستان بننے جارہا ہے، پاکستانیوں کیلئےاچھا وقت آنیوالاہے، عمران خان نے کہا کہ آزادی کوئی پلیٹ میں رکھ کر پیش نہیں کرتا ، چھینی پڑتی ہے۔

عمران خان کا کہنا تھا کہ میں نے اٹھارہ سال جدوجہد کی ہے اور عوام کا ہجوم دیکھ کر خوشی ہورہی ہے ، آزادی مارچ میں دس لاکھ لوگ اسلام آباد  پہنچیں گے، انھوں نے کہا کہ جو حکومت دھاندلی کرکے آتی ہے اسے عوام کی پرواہ نہیں ہوتی، آزادی تب ملے گی جب ملک میں حقیقی جمہوریت آئے گی، عمران خان نے کہا کہ ہمارے پاس اتنی طاقت ہے کہ ان کی حکومت الٹ سکتے ہیں۔،

عمران خان کا کہا کہ بادشاہت کا آخر آگیا ہے ،نیا پاکستان بنے گا ، نواز شریف کو سمجھ جانا چاہیئے کہ عوام ان کی حکومت کو نہیں مانتے۔ان کا کہنا تھا کہ جب تک گیارہ  مئی کے انتخابات میں دھاندلی کرنے والوں کو سزائیں نہیں دی جائیں گی اس وقت تک ملک میں صاف و شفاف انتخابات نہیں ہوسکتے۔

عمران خان نے کہا کہ حکومت نے الیکشن کمیشن کے ساتھ مل کر میچ فکسنگ کی، انھوں نے کہا کہ ہمارا مارچ پر امن ہے لیکن حکومت کی جانب سے ہیلی کاپٹر کے زریعے کیلییں پھینکی گئی، جس سے ہمارے کارکنان کی کئی موٹر سائیکل اور گاڑیاں پنکچر ہوئیں، کچھ بھی ہوا تو انتظٓامیہ ذمہ دار ہوگی۔

عمران خان نے کہا کہ جو لوگ اسلام آباد پہنچ چکے ہیں اور انتظار کریں وہ جلد ان سے آکر ملیں گے، پنجاب پولیس گرفتارکارکنان کو فوری رہا کرے،عمران خان نے اس موقع پر سب کو آزادی کی مبارکباد دیتے ہوئے کہا کہ لوگ پرانے نظام سے آزادی کی تیاری کریں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top