بھارتی پولیس اسٹیشن پر حملہ، سات پولیس اہلکاروں سمیت 10افراد ہلاک -
The news is by your side.

Advertisement

بھارتی پولیس اسٹیشن پر حملہ، سات پولیس اہلکاروں سمیت 10افراد ہلاک

گورداسپور : بھارتی ریاست پنجاب کے شہرگورداسپورمیں پولیس اسٹیشن پرپانچ مسلح افراد کے حملے میں سات پولیس اہلکاروں اورتین شہریوں سمیت دوحملہ آور ہلاک ہو گئے۔

بھارتی پنجاب کے شہرگورداسپورمیں پانچ مسلح افراد نے پاکستانی سرحد کے قریب واقع دینا نگر قصبے میں پولیس اسٹیشن پرحملہ کردیا۔

حملے کے بعد فورسز کی بھاری نفری نے علاقے کو گھیرے میں لے کرحملہ آوروں کے خلاف کارروائی کی۔ بھارتی حکام نے پولیس اسٹیشن کے قریب ریلوے ٹریک سے پانچ بم برآمد کرنے کا دعوی بھی کیا ہے۔

حملے کے بعد بھارت نے پاک بھارت سرحد سیل کردی اور بھارتی پارلیمنٹ سمیت دیگرشہروں میں بھی سیکورٹی ہائی الرٹ کردی گئی ہے۔ بھارت نے روایتی انداز اختیار کرتے ہوئے بغیر کسی تفتیش کے حملے کا الزام پاکستان پر دھر دیا ہے۔

تفصیلات کے مطابق حملہ پاک بھارت سرحد سے 20 کلومیٹر کے فاصلے پر واقع قصبے دینا نگر میں کیا گیا، حملہ آور آرمی یونی فارم میں ملبوث ہیں۔

gurdaspur attack
حملے میں استعمال ہونے والی گاڑی

  جائے وقوعہ پر موجود پولیس ترجمان کے مطابق اس نے خود اپنی آنکھوں سے ایک پولیس اہلکار کو زخمی ہوتے دیکھا جسے تشویش ناک حالت میں اسپتال منقتل کیا گیا ہے۔  

پولیس ترجمان کے مطابق حملے میں 3 شہری جبکہ6 پولیس اہلکار ہلاک ہوچکے ہیں جبکہ متعدد افراد زخمی ہیں اور نامعلوم مسلح دہشت گردوں کے ساتھ مقابلہ تاحال جاری ہے۔   واضح رہے کہ بھارتی ریاست پنجاب میں یہ حملہ اس وقت کیا گیا جب خالصتان تحریک دوبارہ قوت حاصل کررہی ہے اوربھارتی وزیر نریندر مودی کو بھارت میں ہی قاتل کہہ کر پکارا جارہا ہے۔   بھارتی میڈیا کے مطابق آرمی یونیفارمیں ملبوس 3 سے 4 مسلح افراد نے اسلحے کے زور پر ایک کار چھینی اور اس کے بعد پولیس اسٹیشن پر حملہ آور ہوگئے۔   ذرائع کاکہنا ہے کہ گرد و نواح کی ریلوے پٹریوں پر سے 5 بم بھی برآمد ہوئے ہیں۔   دوسری جانب وزیرداخلہ راج ناتھ سنگھ نے پاکستانی سرحد کے ساتھ سیکیورٹی سخت کرنے کا حکم دے دیا ہے۔      

یاد رہے کہ گزشتہ سال نومبر میں واہگہ بارڈر کی پاکستانی جانب ہونے والے خود کش حملے میں 55 افراد جاں بحق ہوگئے تھے۔

تازہ ترین اطلاعات کے مطابق تھانے پر حملہ کرنے والوں سے بھارتی سیکورٹی فورسز کا مقابلہ ختم ہوگیا ہے، سیکیورٹی فورسز نے دو حملہ آوروں کو ہلاک کردیا ہے،  اور صرتحال کو کنٹرول کرلیا گیا ہے۔

sikh
سکھ اہلکار مورچہ سنبھالے ہوئے

گورداسپورحملےکابہانہ بناکربھارت نے پاکستان کےساتھ کرکٹ سیریز کھیلنےسے پھر انکار کردیا ہے ۔سیکریٹری بورڈ نے کہا ہے کہ مکمل امن ہونے تک کرکٹ نہیں کھیلیں گے۔

علاوہ ازیں دفتتر خارجہ نے بھارتی ضلع گورداسپور میں دہشت گردی کی مذمت  کرتے ہوئے کہا ہے کہ پاکستان ہر قسم کی دہشت دردی کی مذمت کرتا ہے۔

متاثرین سے یکجہتی کااظہار کرتے ہوئے ان کا کہنا تھا کہ ہماری دعا ہے کہ زخمی جلد از جلد صحت یاب ہوں۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں