بھارت مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالی کررہا ہے، ایمنسٹی -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت مقبوضہ کشمیر میں انسانی حقوق کی پامالی کررہا ہے، ایمنسٹی

نیویارک: عالمی شہرت یافتہ انسانی حقوق کی تنظیم نے انکشاف کیا ہے کہ بھارت مقبوضہ کشمیر میں کھلے عام انسانی حقوق کی خلاف ورزی کررہاہے اورآج تک کسی بھی فوجی کو انسانی حقوق کی خلاف ورزی پر سزا تو درکنار عدالت میں بھی طلب نہیں کیا گیا۔

انسانی حقوق کی عالمی تنظیم ایمنسٹی انٹرنیشنل نے بھارت سے مطالبہ کیا ہے کہ مقبوضہ کشمیرمیں انسانی حقوق کی پامالیوں کا نوٹس لے اورظالمانہ کارروائیوں کے لئے بنائے گئے ظالمانہ قوانین ختم کرے۔

تازہ رپورٹ میں ایمنسٹی انٹرنیشنل نے انسانی حقوق کی مبینہ خلاف ورزیوں کے واقعات کی آزادانہ اورغیر جانبدارانہ تحقیقات پربھی زوردیا ہے۔

مقبوضہ کشمیر میں ایفسپا کے نام سے انیس سو نوے میں علیحدگی پسند گروپوں کی سرگرمیوں کو کچلنے کے لیے لاگو کیا گیا تھاجومقامی افراد اورحکومت کے درمیان مزید دوریاں پیدا کرنے کا باعث بنا ہے۔

ایمنسٹی کا کہنا ہے کہ ان وسیع اختیارات کی وجہ سے اس غیر مستحکم خطے میں تشدد اور انسانی حقوق کی خلاف ورزیوں میں اضافہ ہوا ہے۔

ایمنسٹی کے گلوبل ڈائریکٹر مِنرپِمپل کا کہنا ہے کہ فوجیوں کی جوابدہی نہ ہونے کی وجہ سے زیادہ سنگین واقعات رونما ہوئے ہیں۔

ایمنسٹی انٹرنیشنل کی اس رپورٹ نے سوشل میڈیا پر بھی ایک کہرام برپا ہوگیا اور بھارتی بربریت کے حوالےسے ٹرینڈ اس وقت پاکستان میں سرفہرست ہے۔

trend


#AmnestyScreamsOnKashmir


 

 

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں