site
stats
کھیل

بھارت نے جنوبی افریقہ کو تین سو آٹھ رنز کا ہدف دے دیا

میلبورن : کرکٹ ورلڈکپ میں بھارت کاجنوبی افریقہ کو جیت کے لئے تین سو آٹھ رنز کا ہدف، تفصیلات کے مطابق میلبورن میں کھیلے جا رہے بھارت اور ساؤتھ افریقہ کے درمیان ورلڈ کپ کے میچ میں بھارتی ٹیم نے جنوبی افریقہ کی ٹیم کوتین سو آٹھ رنز کا ٹاگٹ دیا۔

بھارتی سورماؤں نے سات وکٹوں کے نقصان پر تین سو سات رنز بنائے،شیکھر دھاون نے ایک سوسینتالیس گیندوں پر ایکسو سینتیس رنز، اجنکے رہانے نے ساٹھ بولز پر اُناسی ، جبکہ ویرات کوہلی نے چھیالیس رنزاور مہندرا دھونی نے اٹھارہ رنز اسکور کئے۔

جنوبی افریقہ کی جانب سے مورنی مارکل نے دو،ڈیل اسٹین ،وین پارنل اور عمرسان طاہر نے ایک  ایک وکٹ لی۔

عالمی کپ دوہزار پندرہ میں بھارت کے شیکھر دھون نے سنچری کی جنوبی افریقہ کے خلاف ٹیم کی پوزیشن مستحکم کردی ہے۔میلبورن میں جاری ورلڈ کپ کے اہم میچ میں بھارت نے ٹاس جیت کر پہلے بیٹگ کا فیصلہ کیا۔

بھارتی اوپنرز ٹیم کو اچھا آغاز نہ دے ، روہت شرما کھاتہ کھولے بغیر ہی رن آؤٹ ہوگئے۔ ریرات کوہلی اور شیکھر دھون کے درمیان ایک سو ستائیس رنز کی شراکت نے میچ کا رخ بھارت کی جانب موڑ دیا۔

کوہلی سینتالیس رنز بناکر آؤٹ ہوئے۔ دوسری جانب شیکھر دھون جنوبی افریقی بولرز کی جم کر پٹائی کرتے رہے، دھون نے شاندار بیٹنگ کرتے ہوئے ورلڈ کپ میں پہلی اور کیرئیر کی ساتویں سنچری بنائی۔ اجنکے رہانے نے بھی بیٹںگ وکٹ کا بھرپور فائدہ اٹھایا، اور نصف سنچری بنائی۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top