بھارت نے رواں برس سیزفائر کی31خلاف ورزیاں کی، سیکٹرکمانڈر وسیم ظفر -
The news is by your side.

Advertisement

بھارت نے رواں برس سیزفائر کی31خلاف ورزیاں کی، سیکٹرکمانڈر وسیم ظفر

لاہور: بھارتی جنگی جنون سر چڑھ کر بولنے لگا، چارواہ سیکٹر میں بلااشتعال فائرنگ سے ایک شہری شہید اور پانچ افراد زخمی ہوگئے، سکیٹر کمانڈر کا کہنا ہے کہ بھارت کی جانب سے رواں برس سیز فائر کی اکتیس خلاف ورزیاں کی گئیں۔

جنگی جنون میں مبتلا بھارتی فوج نے ایک بار پھر پاکستانی علاقوں میں بلااشتعال فائرنگ کر دی، رینجرز ذرائع کے مطابق چار واہ سکیٹرمیں بھارتی فوج کی فائرنگ سے ایک شہری شہید اور دو خواتین سمیت پانچ افراد شدید زخمی ہوگئے ہیں۔

چناب رینجرز نے بھارتی جارحیت کا منہ توڑ جواب دیتے ہوئے بھرپور کارروائی کی، پاکستان کیجانب سے جوابی کارروائی کے بعد بارود اگلتا بھارتی توپخانہ ٹھنڈا پڑگیا، آپے سے باہر بھارتی فوج نے چوبیس گھنٹے میں پانچ پاکستانیوں کو شہید اور انیس کو زخمی کردیا۔

دوسری جانب سیکٹر کمانڈر کا کہنا ہے کہ بھارت کیجانب سے ہمیشہ مسلمانوں کے ہر تہوار پر فائرنگ کی جاتی ہے، انکا کہنا تھا کہ بھارت کیجانب سے رواں برس سیز فائر کی اکتیس خلاف ورزیوں میں اٹھارہ شہری زخمی اور سات افراد شہید ہوئے۔

سیکٹر کمانڈر نے واضح کیا کہ بھارتی جارحیت کی چناب رینجرز کیجانب سے ہمیشہ جواب دیا جاتا ہے تاہم آبادی کو نشانہ نہیں بنایا جاتا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں