The news is by your side.

Advertisement

تحریک انصاف کا تمام اسمبلیوں سے مستعفی ہونے کا فیصلہ

اسلام آباد :  تحریک انصاف کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ تحریک انصاف نے تمام اسمبلیوں سے استعفےٰ دینے کا فیصلہ کیا ہے۔

اسلام آباد میں عمران خان کے رہائش گاہ بنی گالہ کے باہر میڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے تحریک انصاف کے راہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ پاکستان تحریک انصاف نے ملک کے تمام اسمبلیوں سے مستعفی ہونے کا فیصلہ کیا ہے،  جبکہ خیبرپختونخوا اسمبلی میں کو تحلیل کرنے کے لئے مشاورت جاری ہے ۔

بنی گالہ میں پاکستان تحریک انصاف کے چئرمین عمران خان کے زیرِ صدارت پاکستان تحریک انصاف کی کور کمیٹی کا اجلاس جاری تھا جس کے پی ٹی آئی کے رہنما شاہ محمود قریشی کا کہنا تھا کہ مزاکرات کے دروازے ابھی بند کئے،حکومت مزاکرات کے نام پر ڈرامہ کر رہی ہے۔

شاہ محمود قریشی نے کہا کہ ملک بھر سے عوام جعلی مینڈیٹ کو مسترد کرنے آئے ہیں،  عوام طاقت کا سر چشمہ ہے، ہم عوام میں جارہے ہیں اب فیصلہ عوام کے ہاتھ میں ہے ۔قومی اور دیگر 3 اسمبلی کے ارکان نے اپنے استعفے عمران خان کو جمع کردیئے ہیں خیبر پختونخوا کی اسمبلی میں استعفے کے لئےاتحادیوں کی مشاورت جاری ہے ۔

اس موقع پر عوامی لیگ کے سربراہ شیخ رشید  نے اے آر وائی نیوز سے گفتگومیں  کہا ہے کہ اگر عمران خان استعفی دیں گے تو میں بھی استعفی دے دوںگا۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں