site
stats
پاکستان

تحریک انصاف کی حکومت اور سرکاری اداروں کیخلاف مقدمے کی درخواست

اسلام آباد: تحریک انصاف نے دھرنوں کے شرکاء پر پولیس تشدد کیخلاف حکومت اور سرکاری اداروں کے خلاف مقدمے کی درخواست تھانہ سیکریٹریٹ میں جمع کرادی، ادھر سندھ ہائیکورٹ میں وزیراعظم اور وزیرداخلہ کیخلاف پٹیشن دائرکی گئی ہے۔

ایف آئی آر درج کرنے کی درخواست شاہ محمود قریشی ، جہانگیرترین، شیریں مزاری، اسد عمر اور پی ٹی آئی کے دیگر رہنماوٴں کی طرف سے جمع کرائی گئی ، درخواست میں وزیراعظم نواز شریف، وزیرداخلہ چوہدری نثار، خواجہ آصف، سعد رفیق، وزیراعلیٰ پنجاب شہباز شریف ، آئی جی پولیس اسلام آباد، ڈپٹی کمشنر اسلام آباد، ایس ایس پی آپریشنز ، ایس ایچ او تھانہ سیکریٹریٹ کے علاوہ اسلام آباد پولیس کے دیگر افسران ، اہلکاروں، پنجاب اور کشمیر پولیس کے اہلکاروں ، ایف سی کے اہلکاروں اور پولیس کی وردی میں ملبوس نامعلوم افراد کو نامزد کیا گیا ہے۔

درخواست میں کہا گیا ہے کہ دھرنے کے شرکاء پر امن تھے، ان پر تشدد کرکے اشتعال پھیلایا گیا، اس صورتحال میں متعدد افراد جاں بحق اور سینکڑوں زخمی ہوئے۔

درخواست میں استدعا کی گئی ہے کہ نامزد ملزمان کے خلاف کارروائی کی جائے۔

دوسری جانب سندھ ہائیکورٹ میں دائر کی گئی درخواست میں موقف اختیار کیا گیا ہے کہ وزیر اعظم آرٹیکل باسٹھ اور تریسٹھ پر پورا نہیں اترتے، اس لئے اس منصب کے اہل نہیں، عدالت نے اٹارنی جنرل آف پاکستان کو دو ستمبر کیلئے نوٹس جاری کردیا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top