site
stats
آزادی مارچ

تیس نومبر کے بعد حکومت چلانا مشکل کردیں گے،عمران خان

ننکانہ صاحب: پاکستان تحریک اصاف کے سربراہ عمران خان نے کہا ہے کہ اگر ہمیں انصاف نہ ملا تو تیس نومبر کے بعد حکمرانوں کو حکومت چلانا مشکل ہوجائے گا۔

ننکانہ صاحب میں ایک بہت بڑے جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کیا ،عمران خان کا کہناتھا کہ اے آر وائی کے اینکر مبشر لقمان کا پروگرام سب سے زیادہ دیکھا جاتا ہے ،مبشر لقمان طاقتورلوگوں کی کرپشن کو بے نقاب کرتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ میر شکیل الرحمٰن میڈیا کا مالک بنے فرعون نہیں،میر شکیل بھی چاہتا ہے کہ مبشر لقمان کو سزا ہو،انہوں نے عوام سے اپیل کی کہ عوام جنگ اخبا راور جیو چینل کا بائیکاٹ کریں ۔

ان کا  کہنا تھا کہ حکومت کو جو مشکلات درپیش ہیں وہ دھرنوں کی وجہ سے نہیں بلکہ اس کی اپنی پالیسیوں کی وجہ سے ہیں، دھرنوں نے حکومت کی راہ میں کوئی رکاوٹ نہیں ڈالی۔

تحریک انصاف کے سربراہ نے کہا کہ پی پی اور نواز لیگ نے مل کر انتخابات میں میچ فکسنگ کی، ،ہمیں معلوم ہے کہ نواز لیگ نے کس طرح اپنی کرپشن پرپردہ ڈالا۔

عمران خان نے میاں نواز شریف کی صاحبزادی مریم نواز کی  قرضہ اسکیم کی چیئرپرسن تقرری پرشدید تنقید کرتے ہوئے کہا کہ مریم نواز کو بغیر اہلیت کے سو ارب کے پروجیکٹ کے اہم عہدے پر براجمان کیا گیا ، انہوں نے کہا کہ پاکستان میں وسائل کی کمی نہیں۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top