جان دے دوں گا قوم کو غلام بننے نہیں دوں گا، عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

جان دے دوں گا قوم کو غلام بننے نہیں دوں گا، عمران خان

لاہور: پاکستان تحریک انصاف کے سربراہ عمران خان نے پنجاب پارلیمنٹ ہاؤس کے باہر آزادی مارچ سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ ہم ہر حال میں اسلام آباد جائیں گے یہ ہمارا جمہوری اور آئینی حق ہے۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف سے استعفیٰ مانگنے جارہا ہوں اس کے علاوہ کوئی بات نہیں ہوگی۔ انہوں نے کارکنوں کو حکم دیا کہ وہ کنٹینر ہٹا کر اسلام آباد میں داخل ہوجائیں

انہوں نے سوال کیا کہ کون سا آئین کہتا ہے کہ دھاندلی کرکے حکومت حاصل کرلو۔

انہوں نے کارکنوں کی حوصلہ افزائی کرتے ہوئے کہا کہ ’’ جیالوں تم آزادی حاصل کرنے نکلے ہو ‘‘ اور تم آزادی حاصل کرکے رہو گے۔

انہوں نے روشن مستقبل کی امید دلاتے ہوئے کہا کہ عمران خان کے کسی رشتے دار کو حکومت میں نہیں پاؤ گے۔ ہم پاکستان کو موجودہ حکمرانوں اور ان کے بچوں کی حکمرانی سے نجات دلانے نکلے ہیں۔

عمران خان نے تحریک ِ انصاف کے کارکنوں سے وعدہ کیا کہ میں جان دے دوں گا لیکن آپ سب کو اور آپ کی نسلوں کو غلام نہیں بننے دوں گا۔

انہوں نے وزیرِاعظم نواز شریف کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ’’ کشکول تب ٹوٹے گا جب آپ خود ٹیکس دیں گے اور لوٹی ہوئی دولت واپس لائیں گے۔

عمران خان نے کہا کہ آزادی کے لئےاسلام آباد جارہا ہوں پنجاب پولیس اور گلو بٹ درمیان میں نہ آئیں۔ ان کا کہنا تھا کہ الیکشن کمیشن کو شرم آنی چاہئے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں