site
stats
انٹرٹینمںٹ

جرمنی میں بزرگ خاتون مرنے کے بعد پھرزندہ ہوگئی

جرمنی میں گورکن پراس وقت خوف اورحیرت کے پہاڑ ٹوٹ پڑے جب تابوت میں لیٹی ہوئی 92 سالہ خاتون تدفین سے چند لمحوں قبل اٹھ کہ پوچھنے لگی کہ ’وہ کہاں ہے‘۔

کیا آپ نے کبھی ایسا کوئی منظر دیکھا ہے کہ کوئی مردہ قرار دیا جانے والے شخص قبر سے اٹھ کھڑا ہوا ہو؟ نہیں نا لیکن جرمنی میں ایسا حقیقتاً ہوچکا ہے۔ خدا کا شکر ہے کہ بزرگ خاتون کو دفن نہیں کیا گیا تھا۔

جرمنی کے شہر گالسینکرچین میں 92 سالہ بزرگ خاتون کو تدفین سے کئی گھنٹے قبل مردہ قراردیا گیا تھا آخری رسومات کے مراحل سے گزرکرجب عین موقع پرکہ خاتون کی تدفین ہورہی تھی پتا چلا کہ خاتون زندہ ہیں انہیں ایمرجنسی میں ایک مقامی اسپتال منتقل کیا گیا جہاں وہ چند روززیرِعلاج رہنے کے بعد انتقال فرما گئیں۔

متعلقہ افراد کے مطابق واقعے کی تحقیقات جاری ہیں کہ کس طرح خاتون کو مردہ قرار دیا گیا جبکہ وہ زندہ تھیں اور سانس لے رہی تھی۔ ذرائع کے مطابق خاتون ایک نرسنگ ہوم میں قیام پذیر تھیں جہاں انکی نگہداشت پر معمور فرد نے انہیں مردہ حالت میں پایا اور یہ یقین کرلیا گیا کہ وہ مرچکی ہیں۔

ادارے کے سربراہ  لوتھر برگر اس واقعے پر انتہائی شرمندہ ہیں اور انکا کہنا ہے کہ انہیں میڈیا اورعوام کی جانب سے شدید تنقید اور ردعمل کا سامنا کرنا پڑرہا ہے۔

Print Friendly, PDF & Email
20

Comments

comments

اس ویب سائیٹ پر موجود تمام تحریری مواد کے جملہ حقوق@2018 اے آروائی نیوز کے نام محفوظ ہیں

To Top