The news is by your side.

Advertisement

جنگ گروپ نے اے آروائی کیخلاف سازش تیارکرلی،کھرا سچ میں انکشاف

جنگ اور جیو گروپ نے پیرسےعوام کی توجہ ہٹانےکیلئے سازش تیارکرلی ہے ،اے آر وائی کو تنقید کا نشانہ بنانے کیلئے خصوصی ٹیم بھی بنالی گئی۔کالم لکھنا، اشتہاردینااور توڑموڑ کرخبریں دینا بھی سازش میں شامل،کھرا سچ میں تلخ انکشافات۔تفصیلات کے مطابق مبشرلقمان کے پروگرام کھراسچ میں جنگ اور اورجیو کی اے آروائی کے خلاف ساز ش بے نقاب کردی گئی۔

کھراسچ میں مبشرلقمان نے انکشاف کیا ہے کہ جنگ گروپ نے اپنے اوپرعائدالزامات کاجواب دینے کی بجائے ایک سازش تیارکی ہے جس پر پیرسےعمل درآمد شروع کیا جاسکتاہے۔ سازش کامقصد لوگوں کی توجہ ان الزامات سے ہٹانا ہے جو مبشرلقمان نے اپنے پروگرامز میں عائد کیے ہیں۔

کھراسچ میں بتایاگیا جیوگروپ نے خصوصی ٹیم بنائی ہےجواےآروائی کے خلاف مہم کا آغاز کرے گی۔اس مہم میں کالم لکھنا خبریں شائع کرنا اور اشتہاردینا بھی شامل ہیں ۔پروگرام میں بتایاگیا کہ اس سازش کی سربراہی میرشکیل الرحمان اور ارسلان افتخارکررہے ہیں۔ کھرا سچ میں گفتگو کرتے ہوئے لارڈ نذیرکاکہناتھاکہ جنگ گروپ کے لندن میں چند ملازمین کے علاوہ دیگرکوتنخواہ نہیں دی جاتی، ان کاکہناتھا وہ سوال کرتےرہیں گے کہ ایک میڈیاگروپ کوبرطانوی عوام کے ٹیکس کی رقم کیوں دی گئی۔

کھراسچ میں گفتگوکرتے ہوئے معروف بزنس مین عقیل کریم ڈھیڈی کاکہناتھا کہ ہم سچ کاساتھ دیں گے عوام سے اپیل ہےوہ ملک دشمنوں کو مسترد کردیں۔ کھراسچ میں مزید بتایاگیا کہ جنگ اورجیو گروپ کی جانب سے اے آروائی کے خلاف امریکامیں بھی پٹیشن دائرکرنےکیلئے صلاح مشورے ہورہے ہیں۔

کھراسچ میں بتایاگیا کہ جیوکی جانب سےاعتزازاحسن کو خریدنےکی کوشش کی گئی ان کو کیے گئے میسجز کا ریکارڈ بھی موجود ہے۔ تاہم اعتزاز احسن نے جیو کی پیش کش ٹھکرا دی۔
    
   

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں