جہموریت کے اندر پُرامن احتجاج ہمارا حق ہے،عمران خان -
The news is by your side.

Advertisement

جہموریت کے اندر پُرامن احتجاج ہمارا حق ہے،عمران خان

تحریک انصاف کے سربراہ  عمران خان  نے آزادی مارچ کے شرکاء سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ پی ٹی وی عمارت میں داخل ہونے ہمار کارکن نہیں تھے، انھوں نے کہا کہ ظلم کے نظام میں کبھی قوم آگے نہیں بڑھتی ۔

عمران خان نے کہا کہ نواز شریف کو کسی کرپشن کی سزا نہیں ملی، ظلم کرنے والوں کو سزر نہیں ملی تو یہ دوبارہ ظلم کرتے رہیں گے۔ انھوں نے کہا کہ جہموریت کے اندر پر امن احتجاج ہمارا حق ہے، عمران خان نے کہا کہ آج گولی لگنے سے ایک کارکن شہید ہوا، کارکنوں کو کسی عمارت میں جانے کیلئے نہیں کہا۔

عمران خان نے کہا ہے کہ جس کسی نے بھی سرکاری ٹیلی ویژن پی ٹی وی یا کسی بھی سرکاری عمارت میں داخل ہونے کی کوشش کی وہ تحریک انصاف کا حصہ نہیں۔

انہوں نے کہا کہ نواز شریف کو 1999 میں سزا مل جاتی تو آج ملک میں امن ہوتا، ملک میں کبھی کمزور کو انصاف نہیں ملتا۔ انہوں نے کارکنوں کو ہدایت کی وہ پی ٹی وی سمیت کسی بھی سرکاری عمارت میں داخل ہونے کی کوشش نہ کریں۔

عمران خان نے کہا کہ تحریک انصاف کسی کوسرکاری عمارت کے اندرجانے کی اجازت نہیں دے سکتی۔۔۔۔امن تب آتا ہے جب سزا اور جزا کا قانون ہوتا ہے۔

انہوں نے کہا کہ اگر ماڈل ٹاؤن واقعے کی سزا مل جاتی تو ہفتے کی رات یہ ظلم نہیں ہوتا اور نوازشریف سے فوری طور پر استعفیٰ دینے کا مطالبہ کرتے ہوئے دوبارہ انتخابات کا مطالبہ کیا۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں