حساس اداروں کی کاروائی ،اسلام آباد اور لاہور سے 4 دہشتگرد گرفتار -
The news is by your side.

Advertisement

حساس اداروں کی کاروائی ،اسلام آباد اور لاہور سے 4 دہشتگرد گرفتار

کراچی: حساس اداروں نے اسلام آباد اور لاہور سے چار دہشتگردگرفتار کر کےدس محرم کوتخریب کاری کامنصوبہ ناکام بنا دیا، یوم عاشورپر ملک بھر میں سخت ترین سیکورٹی اقدمات کئے گئے ہیں۔

اسلام آباد میں پولیس نے دو دہشت گردوں کو گرفتار کیا ہے، جو دس محرم کوراولپنڈی کے راجہ بازار میں مرکزی جلوس کو نشانہ بنانا چاہتے تھے جبکہ لاہور سے بھی دو افراد کو حراست میں لیا گیا ہے جن پر شبہ ہے کہ وہ واہگہ دہشتگردی میں ملوث ہیں۔حساس اداروں کے مطابق افغانستان میں موجودہ کالعد م تحریک طالبان کےافغانستان میں موجود کمانڈر گل امان محسود نے یوم عاشور پر اپنے ساتھیوں کو ڈیرہ اسماعیل خان ، بنوں او ر کراچی میں دہشت گرد ی کی ذمہ داری سونپی ہے۔

طالبان نے واہگہ میں خودکش حملے کی منصوبہ بندی جنداللہ کے تعاون سے کراچی میں کی، یوم عاشور پر اسلام آباد کراچی ، لاہور ، پشاور، اور دیگر شہر وں میں سخت ترین سیکورٹی انتظامات کئے گئے ہیں،حساس شہروں میں جلوسوں کی فضائی نگرانی کیلئے بارہ مقامات پر ہیلی کاپٹر تعینات کئے گئےہیں۔ جبکہ سراغ رساں کتوں ، گھڑ سوار دستوں واک تھرو گیٹس اور میٹل ڈیٹیکٹرز سے بھی مدد لی جائے گی ، ماتمی جلوسوں کے راستوں میں آنے والے اہم مقامات کی خصوصی نگرانی کی جائے گی،اور خود کش حملہ آوروں کی ممکنہ آمد کو روکنے کیلئے عمارتوں پر اسنائپرز تعینات کئے جائیں گے۔

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں