The news is by your side.

Advertisement

حملےکے باوجودرکنیت سازی مہم جاری رکھیں گے، خالد مقبول صدیقی

کراچی: ایم کیوایم کےرہنماخالد مقبول کہتےہیں طالبان اورداعش کےبارےمیں پہلےہی آگاہ کیاتھا،کارروائیاں روکناریاست کی ذمہ داری ہے،ایم کیو ایم اپنی رکنیت سازی کی مہم جاری رکھےگی۔

اورنگی ٹائون میں رکنیت سازی کیمپ پر حملے کی شدیدمذمت کرتے ہوئے رابطہ کمیٹی کا کہنا تھا کہ پر امن رکنیت سازی مہم کی سیکیورٹی کی ذمے داری حکومت کی تھی، رابطہ کمیٹی نے دہشت گردوں کو مخاطب کرتے ہوئے کہا کہ ایسی بزدلانہ کارروائیوں سے ایم کیو ایم کی آواز اور کارکنان کے عزم کو کمزور نہیں کیا جاسکتا۔

خالد مقبول صدیقی کہتے ہیں کہ دہشت گردوں کا ڈٹ کر مقابلہ کریں گے، داعش اور طالبانائزیشن کو روکنا ریاست کی ذمے داری ہے، ایم کیو ایم رہنمائوں کا کہنا تھا کہ رکنیت سازی مہم کو سیکیورٹی فراہم کرنا سندھ حکومت کی ذمے داری تھی جو انھوں نے پوری نہیں کی، اب وفاقی حکومت اپنی ذمے داری پوری کرے۔

ایم کیو ایم رہنمائوں کا کہنا تھا کہ حملوں کے باوجود مہم جاری رہے گی، ساتھ ہی کارکنان سے اپیل کی گئی ہے کہ وہ اپنی صفوں میں اتحاد رکھیں اور مشتعل نہ ہوں، ادھر الطاف حسین نے زخمی ایم پی ایز اور کارکنان کو فون کرکے خیریت معلوم کی اور جلد صحت یابی کی دعا بھی کی۔

Print Friendly, PDF & Email

Comments

comments

یہ بھی پڑھیں